یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پژوهش‌ دانشگاه‌ها به کمک توسعه کهگیلویه و بویراحمد بیاید

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست تجلیل از پژوهشگران برتر با تسلیت ایام دوم فاطمیه گفت: مجالس شهادت حضرت زهرا(س) در دهه دوم فاطمیه در شان برگزار شود. استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: با توجه به پیشرفت علمی در دنیا و ایران پژوهشگری مرز و محدوده سنی نمی‌شناسند،دانش آموزان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103904
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۰

کرونا :

پژوهش‌ دانشگاه‌ها به کمک توسعه کهگیلویه و بویراحمد بیاید

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست تجلیل از پژوهشگران برتر با تسلیت ایام دوم فاطمیه گفت: مجالس شهادت حضرت زهرا(س) در دهه دوم فاطمیه در شان برگزار شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: با توجه به پیشرفت علمی در دنیا و ایران پژوهشگری مرز و محدوده سنی نمی‌شناسند،دانش آموزان پژوهشگر شدند و طرح‌های خوبی ارائه دادند، دانشجویان زیادی داریم که در این حوزه نخبه هستند نخبگانی داریم که مایه فخر هستند.

وی با بیان اینکه  گاهی پژوهش در اختیار کارهای ضد بشریت است گفت: جنگ صهیونیسم علیه مردم غزه و استفاده از بمب‌های فسفری نمونه بارز استفاده پژوهش بر علیه بشریت است، البته همه پژوهش‌ها اینگونه نیست و برخی‌ها هم به نفع و در راستای خدمت به بشریت به کار برده می‌شود.

پژوهش‌ دانشگاه‌ها به کمک توسعه کهگیلویه و بویراحمد بیاید 4

 

  وی بیان کرد: در کرونا بیشترین خدمت را به بشریت کردیم چرا که الکل که کشف شده یک دانشمند ایرانی بود جهت ضدعفونی خدمات زیادی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه زمینه پژوهش در استان فراهم است اما باید پژوهش‌هایی که انجام می شود میدانی پیگیری شود، افزود: پژوهش‌های زیاد انجام شده که باید اجرایی شود نه اینکه در کتابخانه‌ها خاک بخورد تا پروژه از حالت سنتی به سمت دانش‌بنیان حرکت کند.

وی با بیان اینکه کارها اجرایی باید دانش‌بنیان شود، بیان کرد: هزینه‌های تمام شده در کشور ما بالاست باید حتما تغییرات دانش بنیان بدهیم که کار تحقیقاتی نیاز است که از مدیران استانی می‌خواهم تعامل بین اندیشمندان پژوهشگران و دستگاه‌های اجرایی باشد خروجی دانشگاه از ادارات بیرون بیاید، با آغوش باز پژوهشگران پذیرفته شود اگر اینجوری شود کارها به خوبی انجام شود.

آخرین شرایط سیلاب در چاروسا/ از وعده‌های مدیر آبفا تا درخواست از جهاد کشاورزی+تصویر و فیلم
دنبال کنید

پژوهش‌ دانشگاه‌ها به کمک توسعه کهگیلویه و بویراحمد بیاید 5

 

به گزارش فارس در پایان از پژوهشگران برتر با اهداء هدایایی تجلیل شد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi