پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرانه تخت بیمارستانی آذربایجان غربی پایین است

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: دو بیمارستان ارومیه که در ابتدای جاده باغ رضوان و شهید عارفیان در انتهای رودکی نیمه تمام هستند اتمام این دو طرح درمانی می‌تواند سرانه پایین تخت بیمارستانی استان را جبران کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103814
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

کرونا :

سرانه تخت بیمارستانی آذربایجان غربی پایین است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، وحید جلال زاده  با تاکید بر تسریع در اتمام اجرای آزاد راه ارومیه – تبریز اظهار کرد: قطعه اول این آزاد راه از سه راهی ابوذر تا میانگذر دریاچه ارومیه دو تقاطع غیرهمسطح دارد ولی فاقد کندرو هست که این امر عملاً آزاد راه بودن این طرح را زیر سوال می‌برد.

وی با بیان اینکه قطعه سوم این آزاد راه از مسیر آق گنبد تا سارای قرار دارد که به دلیل اینکه آذربایجان شرقی اعلام می‌کند راه روستایی محسوب می‌شود و تمایلی به هزینه ندارد، گفت: اما قطعه ۵ و ۶ این آزاد راه در سمت تبریز در حال اجرا است.

جلال زاده تاکید کرد: با توجه به راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی سرو در ارومیه اجرا و اتمام این پروژه مزیت‌های حمل و نقلی و راهی زیادی می‌تواند برای ارومیه و این منطقه داشته باشد در این راستا باید پیگیری‌های مستمر صورت گیرد و بهره بردار این طرح نیز مشخص شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به پایین بودن سرانه تخت بیمارستانی استان عنوان کرد: دو بیمارستان ارومیه ۶۰۰ تختخوابی در ابتدای جاده باغ رضوان و شهید عارفیان در انتهای رودکی نیمه تمام هستند اتمام این دو طرح درمانی می‌تواند سرانه پایین استان را جبران کند.

وی همچنین از بحرانی بودن فرسودگی خطوط انتقال آب در ارومیه خبر داد و افزود: هم اکنون بحث فرسودگی خطوط انتقال آب و نیز بحث تصفیه خانه مخازن در ارومیه بحرانی است هم اکنون ۲۵ الی ۳۰ درصد ارومیه فاقد شبکه و خطوط انتقال تصفیه خانه است.

دریاچه ارومیه جان دوباره می‌گیرد؟!/ انتظار اتمام تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه به پایان رسید!
دنبال کنید

جلال زاده اضافه کرد: تصفیه خانه ارومیه مدول ۴ باید با توجه به نیاز جمعیت ارومیه مورد توجه قرار گیرد و با توجه به ترکیدگی خط لوله انتقال آب در مدرس در شهر ارومیه این موضوع نیز چاره اندیشی اساسی شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi