جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه آهن اردبیل باید در سال جاری به بهره‌برداری برسد

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس گفت: راه آهن اردبیل باید در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103805
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

کرونا :

راه آهن اردبیل باید در سال جاری به بهره‌برداری برسد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سیدکاظم موسوی در جمع خبرنگاران گفت: خط لوله اتیلن غرب در مسیر انتقال به استان آذربایجان غربی به استان اردبیل نیز انتقال یابد.

وی افزود: انتقال این خط لوله به استان محروم اردبیل می‌تواند برای شکوفایی صنعت استان مفید واقع شود و از دولت، سهم استان را از این پروژه بزرگ می‌خواهیم.

موسوی اظهار کرد: راه آهن اردبیل باید در سال جاری به بهره‌برداری برسد و نباید پیمانکاران آن تغییر کنند. در آموزش و پرورش استان مشکلات زیادی داریم و ازدحام دانش‌آموزان در کلاس‌ها ناراحت کننده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه هفتم توسعه بر مولدسازی و توجه به ارزآوری تأکید دارد، ادامه داد: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی برای افزایش احساس امنیت شغلی، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و افزایش حقوق بازنشستگان و همچنین بهره‌مندی ایثارگران از برخی امتیازات در برنامه هفتم توسعه گنجانده شده است.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود اردبیل را مرکز ثقل کشور دانست و اضافه کرد: نباید همه چیز را برای خودمان بخواهیم و باید به جوانان نخبه میدان بدهیم و مسئولیت‌های اجتماعی را آزادانه بخواهیم.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طرح استقلال بانک مرکزی را پیشنهاد داده‌ام و اعتقاد دارم اگر بانک مرکزی مستقل نشود، تبدیل به حیاط خلوت عده‌ای خواهد شد.

موسوی ضمن اشاره به پیشنهادش در مجلس مبنی بر اخذ مالیات از خانه‌های خالی و حذف مالیات ستانی از مناطق محروم، اضافه کرد: کسری تراز مالی برخی از بانک‌ها را شاهد هستیم و عرضه و تقاضا و نقدینگی در کشور باید کنترل شود.

برقراری پروازهای فرودگاه لارستان به نجف و عمان
دنبال کنید

وی تصریح کرد: افزایش حقوق افراد تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) به میزان ۴۰ درصد و همچنین افزایش ظرفیت تحصیلی برخی از رشته‌های دانشگاهی را پیگیری و به سرانجام رسانده‌ایم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi