چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دانشجو نباید از مطالبه‌گری خسته شود

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: دانشجو موذن جامعه است و هیچگاه نباید از مطالبه گری خسته شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103790
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

کرونا :

دانشجو نباید از مطالبه‌گری خسته شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، عباس گودرزی  در نشست صمیمی با دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آیت ‌الله بروجردی، اظهار کرد: دانشجو موذن جامعه است و هیچگاه نباید از مطالبه گری خسته شود و اگر مسئولان در پیشرفت طرح ها و ایده‌ها همکاری نکردند مطابق آنچه که رهبر معظم انقلاب فرمود، همچنان‌که تحریم‌های خارجی را دور می‌زنید تحریم‌های داخلی را هم دور بزنید ولی خسته نشوید.

وی تصریح کرد: سیر طبیعی عالم رشد و شکوفایی و تکامل است هر کجا که دخالت‌های غلط و نابجا رخ می‌دهد باعث عقب گرد و اختلال می‌شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: نقش مردم در تعیین سرنوشت در نظام جمهوری اسلامی، یک نقش واقعی و نه تشریفاتی است و این مردم هستند که آینده و مقدرات کشور را رقم می‌زنند.

گودرزی اضافه کرد: شهادت می‌دهم که دولت در سطح کلان و به صورت کلی، دغدغه حل مسائل و مشکلات مردم را دارد و با وجود همه ضعف‌ها و ایرادات اما مسیر رو به پیشرفت و آینده روشن است.

وی بیان کرد: هر جا که لازم بوده دولت را نقد کرده‌ایم و در پیگیری مطالبات مردم ملاحظاتی نداشته‌ایم لکن به صورت کلی، تعامل و همکاری دولت و مجلس خیر کثیر است و به حل مسائل مردم کمک می‌شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: دوران دانشجویی یک مقطع متمایز از تمام مقاطع زندگی و یک فرصت کم نظیر برای حق جویی و تکامل است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi