سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایجاد نهضتی برای آسفالت جاده‌های روستایی قروه و دهگلان

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس، ضمن بیان اقداماتی که در سرکشی به حوزه انتخابیه انجام داده بود به ایجاد نهضتی برای آسفالت جاده‌های روستایی این منطقه اشاره کرد که باعث موجی از رضایتمندی بین مردم شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103787
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

کرونا :

ایجاد نهضتی برای آسفالت جاده‌های روستایی قروه و دهگلان

پرویز اوسطی  در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، در بیان اقداماتی که در سرکشی اخیر خود به حوزه انتخابیه انجام داده است، گفت: ما در حوزه نظارتی پیگیر پروژه‌های مختلفی بودیم که در دست اجرا داشتیم که بسیاری از آنها فعال بوده یا به اتمام رسیده است ضمن اینکه در حوزه آسفالت جاده‌های روستایی یک نهضتی را در سطح منطقه راه‌اندازی کردیم که باعث موجی از رضایتمندی بین مردم شد.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این مدت از پروژه انتقال آب این منطقه که یکی از پروژه‌های مهم کشوری است که از سامانه سد آزاد به سمت قروه و دهگلان فعال بوده و لوله گذاری آن در حال انجام است بازدیدی به عمل آوردیم.  

وی تصریح کرد: هفته گذشته با حضور در نشست شورای اداری بخش‌ها به بررسی مشکلات بخش‌های مختلف این منطقه پرداختیم که قطعا رفع آنها را از طریق مسئولان مربوطه پیگیری خواهیم کرد.  

این نماینده مردم درمجلس یازدهم، یادآور شد: بازدیدی از شهرک قلعه وابسته به قروه داشتیم و در آن نشستی با مردم و معتمدین به منظوراحصاء نیازها و مشکلاتی که وجود دارد، داشتیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بررسی وضعیت کوچه‌ها و معابر شهری و مدارس حوزه انتخابیه از دیگر اقداماتی بود که در هفته گذشته انجام دادیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi