پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخذ مجوز ماده23 برای نیروگاه لیروک/ استودیو تلویزیونی و دفتر خبری در الیگودرز

نماینده مردم الیگودرز در مجلس یازدهم، با بیان اینکه مطالعات سدهای برق آبی در این منطقه به سرعت در حال انجام است تاکید کرد که مطالعات سدهای برق آبی به سرعت در حال انجام است و نیروگاه لیروک هم پیشرفت بسیار خوبی داشته و در شرف اخذ مجوز ماده۲۳ است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103784
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

کرونا :

اخذ مجوز ماده23 برای نیروگاه لیروک/ استودیو تلویزیونی و دفتر خبری در الیگودرز

محمد خدابخشی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انرژی حوزه انتخابیه خود، گفت: ما در حال احداث یک پست ۴۰۰ کیلوولت هستیم که ارزش روزانه آن هزار میلیارد تومان است و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. همچنین به همت شرکت توزیع برق استان لرستان و شرکت توانیر الیگودرز برق‌رسانی به نقاط دوردست شهرستان ازجمله روستای پزعلیا، پزه‌وستا و پزسفلی انجام شده است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در حوزه گازرسانی مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای گازرسانی به مرکز بخش ززوماهرو شهرستان شول‌آباد هزینه شد، همچنین کار شبکه گازرسانی به ۴۳ روستا با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران افتتاح شد و پیمانکاران در حال نصب المک هستند.

وی افزود: گازرسانی به بخش زلقی توسط ۲پیمانکار در حال اجرا است و نزدیک به ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در بیان اقدامات انجام شده در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تصریح کرد: اتصال شاپورآباد، نقاط جمعیتی و روستاهایی که در مسیر این شهر تا سد رودبار لرستان و شهر بزنوید مرکز بخش زلقی قرار دارند، در حال اجرا بوده و پیشرفت بالایی داشته است، کمااینکه یک بخشی از آن صددرصد اجرا شده و فاز دوم آن نیز در حال اجرا است.  

وی یادآور شد: ما در نقاط مختلف الیگودرز دکل مخابراتی نصب و پوشش تلفن همراه و اینترنت ایجاد کردیم، همچنین اعتبارات لازم برای راه‌اندازی این سایت‌های مخابراتی و برق که بعضا هزینه های غیرمتعارف داشته است تامین و موانع دستیابی به جاده دسترسی رفع شد و تلاش کردیم آنها را مورد به مورد انجام دهیم و تعدادی از آنها نیز در حال اجرا است.

بازار تخصصی آب یکی از راه‌های مقابله با گلوگاه‌های اجرای طرح‌ها است
دنبال کنید

خدابخشی خاطرنشان کرد: در ارتباط با پوشش دیجیتال کارهای بسیار خوبی انجام دادیم کمااینکه یک استودیو تلویزیونی و دفتر خبری هم در الیگودرز ایجاد کردیم که پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته و باید آن را تکمیل و تجهیز کنیم تا بتوان از ظرفیت آن برای انعکاس مسائل و مشکلاتی که در سطح این شهرستان وجود دارد، استفاده کنیم.

وی در رابطه با شبکه های آبرسانی، بیان کرد: ما برای ۹۹ نقطه جمعیتی از تونل قمرود تخصیص آب گرفتیم که فاز اول این طرح آبرسانی افتتاح شده و به همت بسیج سازندگی در حال اجرا است.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مطالعات سدهای برق آبی در این منطقه نیز به سرعت در حال انجام است و نیروگاه لیروک هم پیشرفت بسیار خوبی داشته و در شرف اخذ مجوز ماده۲۳ است، همچنین سدهای کوچک کشاورزی همچون عالی‌محمود هم داریم که نیاز است منابع بیشتری به این بخش تزریق شود تا سریعتر به مرحله بهره‌برداری برسد ./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi