دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رایزنی با رئیس‌جمهور جهت حل مشکل تخلیه کالای ته‌لنجی

نماینده مردم بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس گفت: در ادامه پیگیریهای صورت گرفته جهت حل مشکل تخلیه کالای ته‌لنجی با رئیس جمهور، رئیس مجلس و معاون اول رئیس جمهور رایزنی هایی صورت پذیرفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103781
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

رایزنی با رئیس‌جمهور جهت حل مشکل تخلیه کالای ته‌لنجی

عبدالکریم جمیری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به گفت و گو خود با رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز مجلس، اظهار داشت: در ادامه پیگیری های هفته گذشته با رئیس جمهور، رئیس مجلس و معاون اول رئیس جمهور در مورد مشکلی که برای لنجداران و بازارایان به جهت عدم ترخیص کالاها پیش آمده رایزنی صورت پذیرفت.

وی با تاکید بر اینکه لنجداران و بازاریان نه تنها باری بر دولت نبودند بلکه بال دولت بوده اند؛ افزود: آقای رئیسی با نگاه مثبت به حل مساله وعده داد که موضوع را دنبال کند. همچنین آقای مخبر نیز از حل مشکل مردم در زمان کوتاهی خبر داده است.

 جمیری بیان کرد: پیش از این دیدار با آقای قالیباف بصورت جداگانه صحبت هایی مطرح شد تا وی نیز روی این موضوع تاکید و پیگیری جدی داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر عنوان کرد: طی روزهای گذشته با رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رئیس دفتر رییس جمهور، معاون پارلمانی رئیس جمهور و معاون اقتصادی وزیر کشور بصورت مداوم جهت حل این مشکلات مباحثی مطرح شده است و امیدوارم این موضوع هر چه سریعتر حل شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi