سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص 20میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل فوریت های پزشکی محله الهیه بروجن

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: در روزهای اخیر به همراه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و مسئولان استانی و شهرستانی از مرکز خیریه فوریت های پزشکی ۱۱۵ محله الهیه بازدید صورت پذیرفت و مقرر شده است که این مرکز در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103772
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

کرونا :

اختصاص 20میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل فوریت های پزشکی محله الهیه بروجن

امیرقلی جعفری بروجنی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به بازدید از مراکز درمانی بروجن گفت: در روزهای اخیر به همراه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و مسئولان استانی و شهرستانی از مرکز خیریه فوریت های پزشکی ۱۱۵ محله الهیه بازدید صورت پذیرفت و مقرر شده است که این مرکز در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی افزود: همچنین بازدیدی هم از بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) صورت پذیرفت که مباحثی از قبیل اختصاص اعتبار ویژه برای خرید تجهیزات پزشکی، راه اندازی هرچه سریعتر داروخانه شبانه روزی در این مرکز، تجهیز پانسیون پزشکان متخصص، تامین نیروی انسانی و  واگذاری زمین برای افزایش فضای فیزیکی بیمارستان مطرح شد و مقرر شد اقداماتی در این رابطه انجام گیرد.

نماینده مردم بروجن در مجلس عنوان کرد: وضعیت فعلی امکانات آموزشی، رفاهی و خوابگاهی دانشکده علوم پزشکی بروجن و روند پروژه ی در حال ساخت خوابگاه ۲۴۰ تخت‌خوابی مجموعه ی دانشکده علوم پزشکی بروجن بررسی شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi