سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

صنایع پلیمر گچساران به دنبال ارتقا و رشد داخلی‌سازی

به گزارش کرونا از گچساران سیدمحمدحسین جزایری موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویداد پتروفن یک نوآوری خلاقانه بوده ‌و استقبال بسیار خوب سازندگان، تامین کنندگان و شرکت‌های دانش بنیان از دومین دوره برگزاری این رویداد نشانه توفیقات دور اول این رویداد است. وی بیان کرد: فلسفه این نمایشگاه در صنعت پتروشیمی خرق عادت مرسوم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103766
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱

کرونا :

صنایع پلیمر گچساران به دنبال ارتقا و رشد داخلی‌سازی

به گزارش کرونا از گچساران سیدمحمدحسین جزایری موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویداد پتروفن یک نوآوری خلاقانه بوده ‌و استقبال بسیار خوب سازندگان، تامین کنندگان و شرکت‌های دانش بنیان از دومین دوره برگزاری این رویداد نشانه توفیقات دور اول این رویداد است.

وی بیان کرد: فلسفه این نمایشگاه در صنعت پتروشیمی خرق عادت مرسوم بوده، به‌گونه‌ای که غرفه‌داران این نمایشگاه، شرکت‌های تولیدی و طرح‌های پتروشیمی هستند.

مدیرعامل شرکت صنایع پلیمر گچساران تصریح کرد: آنها مسائل، مشکلات و چالش خود را جهت پیدا کردن راه‌حل توسط شرکت‌ها، سازندگان و تامین‌کنندگان دانش بنیان داخلی ارائه می‌کنند. 

جرایری موسوی عنوان کرد: در این نمایشگاه، اثربخشی تکیه بر توان داخلی در حل مسائل و مشکلات کاملاً مشهود است.

وی گفت: نشان داده شده که اعتماد و باور به دانش و تخصصی داخلی، امکان تبدیل تهدید به فرصت و رفع نقاط ضعف و چالش‌ها را میسر کرده و نوید بخش آینده‌ای خودکفا در صنعت پتروشیمی و حتی نفوذ به بازارهای بین المللی است. 

مدیرعامل صنایع پلیمر گچساران با اشاره به راهبرد تکمیل زنجیره ارزش در هلدینگ خلیج فارس و توجه ویژه‌ای که به صنعت پلیمر در این نقشه راه شده، اظهار داشت: امروز در حالی بیش از ۷۰ درصد امکان ساخت داخل تجهیزات در صنعت پلیمر کشور وجود دارد که معتقدیم این میزان قابل ارتقا است. 

جزایری موسوی ادامه داد: امروز به غیر از صنایع پلیمر گچساران، چندین طرح پلیمری دیگر نیز در هلدینگ خلیج فارس در حال اجراست و وزن محصولات پلیمری در آینده نزدیک در سبد محصولات هلدینگ افزایش قابل توجه خواهد یافت و باید از این ظرفیت در راستای تقویت شرکت‌ها دانش بنیان و سازندگان داخل استفاده مفید کنیم. 

زیرساخت‌های مورد نیاز در پشت کوه باشت ایجاد می‌شود
دنبال کنید

وی از آمادگی شرکت صنایع پلیمر گچساران برای تشکیل کارگروه مشترک با سایر طرح‌های پلیمری هلدینگ جهت هم افزایی ظرفیت‌ها برای ارتقای ساخت داخل در این صنعت خبر داد و افزود: برگزاری رویدادهایی مثل پتروفن، بستر مناسبی برای شناسایی توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین شکستن برخی حصارهای نامریی برای ورود شرکت‌های جدید و توانمند داخلی به این صنعت است.

مدیرعامل صنایع پلیمر گچساران خاطرنشان کرد: متخصصان جوان و با انگیزه ایرانی نشان دادند که در صنعت پتروشیمی می‌توانند کارهای بزرگ و حتی کارهایی که نشدنی به نظر می‌رسید، را انجام دهند.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi