جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

توجه ویژه ای برای راه اندازی صنایع کوچک در قم شود

نائب رئیس مجلس گفت: نباید صنایعی در استان مستقر شوند که چالش‌ها و آسیب‌های را برای استان قم از جمله آلودگی هوا را به دنبال داشته باشند و ضرورت دارد تا به صنایع کوچک هم توجه شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103661
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

کرونا :

توجه ویژه ای برای راه اندازی صنایع کوچک در قم شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در جلسه شورای اداری استان قم اظهار داشت: عرصه اقتصاد موضوع مهمی است که مدیریت استان باید توجه ویژه ای به آن داشته باشد و استان قم ظرفیت‌های خوبی در این حوزه دارد که باید از این ظرفیت به درستی بهره برد.

حجت الاسلام ذالنوری عنوان داشت: موضوعاتی همانند شرایط اقلیمی و همچنین وضعیت صنایع فعلی از جمله مواردی است که باید نسبت به آن توجه لازم را داشت.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنایعی باید در قم مستقر شوند که در شأن این شهر و متناسب با موضوعات فرهنگی است افزود: نباید صنایعی در استان مستقر شوند که چالش‌ها و آسیب‌های را برای استان قم از جمله آلودگی هوا را به دنبال داشته باشند و ضرورت دارد تا به صنایع کوچک هم توجه شود.

ذالنوری با انتقاد از عملکرد بانک‌های خصوصی در استان قم گفت: این بانک‌ها منابعی که از مردم قم جذب می‌کنند را در خارج از استان هزینه می‌کنند که این امر ناعدالتی است.

وی افزود: یکی از بانک‌ها بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات به یکی از مجموعه‌هایی که کار فروشندگی می‌کند پرداخت کرده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: برخی افراد برای راه اندازی کسب و کار خود نیازمند تسهیلات چند میلیون تومانی هستند که در مسیر دریافت به دلیل پیچ و خم‌های اداری از دریافت آن انصراف می‌دهند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi