چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح ۴ طرح راه‌سازی در شهرستان میامی

نماینده مردم در مجلس از افتتاح چهار طرح عمرانی در حوزه راه‌سازی با اعتبار بیش از ۵۸۰ میلیارد ریال در منطقه پل ابریشم و کالپوش شهرستان میامی خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103658
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

کرونا :

افتتاح ۴ طرح راه‌سازی در شهرستان میامی

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی اصغر خانی از افتتاح چهار پروژه راهسازی روستایی در شهرستان میامی خبر داد و اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان این طرح‌ها را با اعتبار بالغ بر ۵۸۰ میلیارد ریال احداث کرده است.

وی با بیان اینکه پروژه راهسازی پل ابریشم که هفت روستا را به هم متصل می‌سازد و از مطالبات دیرینه مردم این منطقه بود در زمره یکی از طرح‌های افتتاح شده امروز است، افزود: ۳۰۰ میلیارد ریال رأی این طرح‌ها هزینه شده است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه بهسازی مسیر حسین آباد کالپوش با اعتبار ۱۱۲ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های افتتاح شده امروز با حضور استاندار سمنان و نماینده شاهرود و میامی در مجلس است، تاکید کرد: پروژه بهسازی مسیر دشت شاد با اعتبار ۱۲۶ میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی هستند که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

خانی با بیان اینکه امروز با حضور مسئولان پروژه روکش گرم آسفالت روستای باغچه نیز با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، گفت: این طرح‌ها در زمره مطالبات مهم مردم بخش کالپوش در بخش راه روستایی بودند و با اقدام جهادی، ساخت این مسیرها در یک سال میسر شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi