دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش بودجه استان قزوین از نتایج همدلی مجمع نمایندگان است

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس گفت: افزایش بودجه استان از ۳۵۰ میلیارد تومان به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان نتیجه کار و همدلی مجمع نمایندگان استان است و نگاه ما استانی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103652
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

کرونا :

افزایش بودجه استان قزوین از نتایج همدلی مجمع نمایندگان است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، روح الله عباسپور  در نشست مطالبه گری دانشجویان قزوین اظهار کرد: رسالت اصلی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی ریل گذاری و ایجاد چارچوب برای حرکت قوای دیگر کشور است.

وی با بیان اینکه مجلس در حوزه قانون گذاری اقدامات بزرگ و قابل قبولی را انجام داده است، تاکید کرد: اقدام مجلس در حوزه قانون لغو راهبردی تحریم‌ها کار بی سابقه‌ای بود که مورد تقدیر رهبر انقلاب نیز قرار گرفت.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس خود داوطلب شفافیت هستند، افزود: این قانون در مجلس مصوب شده اما برای تعیین تکلیف در مجمع تشخیص مصلحت نظام معطل مانده و باید از مجمع مطالبه شود.

وی اضافه کرد: برای اعلام آرای خود در مجلس به صورت شفاف هم اعلام آمادگی کرده‌ایم و مشکلی از این حیث نداریم.

عباسپور ادامه داد: با شورای ائتلاف جلسات مستمر داشته و مشکلی با آنها نداریم اما نمی‌توانیم وظایف نمایندگی مجلس را به احزاب و افراد دیگری تفویض کنیم و این کار غیر قانونی است.

وی تاکید کرد:مقام معظم رهبری بر عدم دخالت نمایندگان در حوزه اجرا و انتصابات تاکید دارند اما به مدیران اجرایی کشور را به مشورت با نمایندگان توصیه می‌کنند.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج اضافه کرد: باید مرز بین دخالت و مشورت را تفکیک کنیم تا بتوانیم این دو را بشناسیم.

وی بیان کرد:مقام معظم رهبری به نمایندگان توصیه کرده‌اند که در بین مردم حاضر شوید و وقتی بین مردم می‌رویم طبیعتاً مردم درخواست‌هایی را در رابطه با مشکلات خود دارند و اگر این مشکلات را پیگیری کنیم به اسم دخالت نوشته می‌شود.

کاهش پروازهای فرودگاه سنندج قابل قبول نیست
دنبال کنید

عباسپور اضافه کرد: جریان انقلاب فشار می‌آورد که چرا نا اهلان مسئولیت گرفته‌اند اما اگر همین مطالبه را پیگیری کنیم به دخالت در انتصابات محکوم می‌شویم.

وی عنوان کرد: افزایش بودجه استان از ۳۵۰ میلیارد تومان به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان نتیجه کار و همدلی مجمع نمایندگان استان است و نگاه ما استانی است.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در پایان بیان کرد: نتیجه پیگیری سد بالاخانلو یا آب آبیک که توسط مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام شد به تمام استان خواهد رسید./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi