شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

احداث بزرگترین زیرگذر غرب استان اصفهان و2 شهرک صنعتی در نجف‌آباد

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس، از احداث بزرگترین زیرگذر غرب استان اصفهان، ۲ شهرک صنعتی و فروش پساب به عنوان یک ظرفیت در نجف‌آباد خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103637
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

احداث بزرگترین زیرگذر غرب استان اصفهان و2 شهرک صنعتی در نجف‌آباد

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقداماتی که در جهت رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: در این منطقه یک زیرگذر احداث کردیم که بزرگترین زیرگذر غرب استان اصفهان است که عملیات آن در حال اجرا است، همچنین یک توسعه بیمارستان داشتیم که به تازگی بخش آنژیوگرافی آن را نیز راه‌اندازی کردیم که اولین بخش آنژیو خارج از مرکز استان اصفهان است. علاوه بر آن بخش شیمی درمانی را در این بیمارستان راه‌اندازی کردیم.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مقدمات کار کلنگ‌زنی ریل باس ۳۰ کیلومتر از نجف آباد به اصفهان فراهم شد که فاز اول آن ۱۵کیلومتر است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در مورد فاضلاب حوزه انتخابیه نسبت به قبل اتفاقات بزرگی افتاده است کما اینکه الان فروش پساب را داریم که یک ظرفیت محسوب می‌شود. همچنین در این منطقه ایجاد ۲ شهرک صنعتی را داشتیم.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد:هم‌اکنون لازم است در این زمینه فرهنگسازی شود که این گونه اقدامات تنها از جمله اختیارات نماینده نبوده و دستگاه‌های اجرایی موظف به انجام آنها هستند ضمن‌اینکه انجام اقدامات جزیی در سطح شهر نیز در زمره اختیارات شهرداری و شورای شهر است و نمایندگان تنها باید امور مرتبط با قانونگذاری و نظارت و در سطح کلان را پیگیری کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi