یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر خوش از طرح پلیمر گچساران

سید محمدحسین جزایری موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به راهبرد تسریع در اجرای طرح‌های در دست انجام هلدینگ خلیج‌فارس گفت: در پلیمر گچساران بر اساس همین راهبرد و توجه ویژه‌ای که معاونت برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌ و کار گروه معطوف این طرح کرده عزم خود را جزم کردیم تا با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103622
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

کرونا :

خبر خوش از طرح پلیمر گچساران

سید محمدحسین جزایری موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به راهبرد تسریع در اجرای طرح‌های در دست انجام هلدینگ خلیج‌فارس گفت: در پلیمر گچساران بر اساس همین راهبرد و توجه ویژه‌ای که معاونت برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌ و کار گروه معطوف این طرح کرده عزم خود را جزم کردیم تا با تلاش همه جانبه و بسیج امکانات زمان اجرای پروژه را از زمان تعریف شده نیمه دوم ۱۴۰۴، کوتاه‌تر کنیم.

وی بیان کرد: این طرح با پیشرفت کلی ۲۴.۵۱ درصدی و پیشرفت بخش مهندسی ۶۶.۶۷ درصد در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت صنایع پلیمر گچساران تصریح کرد: طرح پلی­ اتیلن سنگین شرکت صنایع پلیمر گچساران با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲۰۰ میلیون یورو در حال اجراست که در بخش تامین و ساخت تجهیزات پروژه تمرکز خود را بر ساخت داخل گذاشته‌ایم.

جزایری موسوی عنوان کرد: بیش از ۷۰ درصد تجهیزات این طرح با اتکا به دانش و توان متخصصان ایرانی، داخلی سازی خواهد بود.

وی گفت: تاکنون بیش از پنج ‌میلیون یورو سفارش‌گذاری ارزی در تجهیزاتی که هنوز امکان تولید داخل ندارد انجام پذیرفته و تامین ویژه منابع مالی، اعم از ریالی و ارزی نیز با پیگیری‌های صورت گرفته، ایجاد شده که این اعتبارات می‌تواند به پیشرفت پروژه کمک شایانی کند.

مدیرعامل شرکت صنایع پلیمر گچساران خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال‌زایی، پیش‌بینی می‌ گردد در زمان بهره‌برداری این طرح بر ای ۲۵۰ شغل مستقیم و بیش از ۶۰۰ شغل غیرمستقیم ایجاد شود.

 جزایری موسوی بیان کرد: امیدواریم با راه‌اندازی سریع‌تر این طرح و همکاری هلدینگ خلیج‌فارس، بانک مرکزی و وزارت صمت شاهد آن باشیم که صنایع پلیمر گچساران نقش بسزایی در توسعه پایدار اقتصادی منطقه گچساران ایفا کند.

4 رویکرد بزرگ وزارت کار در دوره جدید/حفظ بیت‌المال با نگاه انقلابی وزیر
دنبال کنید

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi