دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام قدردانی خانواده شهدا و جان‌نثاران محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از رهبر معظم انقلاب

به گزارش کرونا از گچساران؛ نخستین کنگره بزرگداشت شهدا و جان نثاران طبیعت محیط زیست کشور همزمان با دومین روز آذر ماه ۱۴۰۲  با حضور مسئولان ارشد کشوری در اهواز برگزار و در این مراسم از خانواده های شهداء، جانبازان و جانثاران طبیعت کشور که در راه پاسداری از طبیعت به درجه رفیع شهادت یا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103616
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

کرونا :

پیام قدردانی خانواده شهدا و جان‌نثاران محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از رهبر معظم انقلاب

به گزارش کرونا از گچساران؛ نخستین کنگره بزرگداشت شهدا و جان نثاران طبیعت محیط زیست کشور همزمان با دومین روز آذر ماه ۱۴۰۲  با حضور مسئولان ارشد کشوری در اهواز برگزار و در این مراسم از خانواده های شهداء، جانبازان و جانثاران طبیعت کشور که در راه پاسداری از طبیعت به درجه رفیع شهادت یا جانثاری طبیعت نائل آمده اند  با اهداء لوح سپاس و تندیس خدمت تجلیل شد.  

 مهمترین اتفاق این رویداد، هدیه خاص رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به خانواده شهید محیط بان بود که در متن یادداشت رهبر معظم انقلاب در ابتدای این مصحف شریف نوشته شده، به شرح زیر است: «به نشانه‌ تکریم و احترام به شهدای عزیز محیط زیست، این کلام الله مجید به خانواده‌ شهید هوشنگ نصیری اهداء می گردد».

بر همین اساس کهگیلویه وبویراحمد  با ۲ شهید(سید عنایت الله مرادی و جبار فصیح مفرد ) و ۴ جانثار ( علی افشار، علی آرامش فر، حبیب دانانسب (فرزندجانثار) و مریم صادقی (همسر جانثار ) طبیعت در این کنگره شرکت داشته است که آنان به شرح پیامی از رهبر معظم و فرزانه انقلاب تجلیل کردند.

در متن این پیام آماده است: اقدامات مسرت‌بخش و امیدآفرین حضرتعالی موجی از سرور را در میان جامعه ایثارگری، خانواده معظم شهدا و جانثاران طبیعت شاغل در اداه کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد را به ارمغان آورده است.

اقدام عملی شما رهبر فرزانه و اندیشمند ایران اسلامی در توجه به نخستین کنگره بزرگداشت شهداء و جانثاران محیط زیست پس از گذشت بیش از چهار دهه از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، آینده بسیار درخشانی را در پیش‌ روی ۶۵ نفر جامعه ایثارگری شاغل در محیط زیست استان قرار داده است.

تعرفه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات برای حضور در شبکه دنا
دنبال کنید

اینجانبان از توجه حضرتعالی کمال تشکر و قدردانی را بعمل می آوریم و توصیه های شما را نصب العین راه خود قرار داده و در خدمت به نظام و انقلاب در هر جایگاهی که باشیم دریغ نخواهیم ورزید.

پیام قدردانی خانواده شهدا و جان‌نثاران محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از رهبر معظم انقلاب 3

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi