شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

وقتی ادارات برق و گاز به اورژانس عام‌المنفعه 115 گچساران رحم نمی‌کنند

کرونا – گچساران- ندا نعمتی- پایگاه‌های اورژانس در بدترین شرایط به وقت نیاز تا کنون جان بسیاری از مردم را در مناطق مختلف شهری و روستایی نجات داده‌اند. نیروهای اورژانس ۱۱۵ این یاریگران امدادرسان به مردم بدون هیچ ادعایی در گرما و سرما، وقت و بی وقت به خدمت رسانی و انجام وظیفه مشغول بوده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103610
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۷

کرونا :

وقتی ادارات برق و گاز به اورژانس عام‌المنفعه 115 گچساران رحم نمی‌کنند

کرونا – گچساران- ندا نعمتی- پایگاه‌های اورژانس در بدترین شرایط به وقت نیاز تا کنون جان بسیاری از مردم را در مناطق مختلف شهری و روستایی نجات داده‌اند.

نیروهای اورژانس ۱۱۵ این یاریگران امدادرسان به مردم بدون هیچ ادعایی در گرما و سرما، وقت و بی وقت به خدمت رسانی و انجام وظیفه مشغول بوده و با کم و کاستی‌ها کنار آمده‌اند.

اما این بار این یاریگران خود به دنبال حل مشکل پایگاه اورژانس ۱۱۵ دژ سلیمان گچساران هستند.

این یاریگران بی ادعا که هیچ چیز نتوانسته آنها را خسته کند اکنون در پیچ و خم کاغذ بازی معمول اداری برای درخواست برطرف شدن مشکل برق و گاز پایگاه اورژانس ۱۱۵ دژ سلیمان، خسته شده و از نفس افتاده‌اند.

کاغذبازی‌ها باعث خستگی امدادگران شده آن هم برای درخواستی که حق طبیعی و جز امکانات اولیه و بدیهی محسوب می‌شود.

وقتی ادارات برق و گاز به اورژانس عام‌المنفعه 115 گچساران رحم نمی‌کنند 6

پایگاه اورژانس ۱۱۵ دژسلیمان گچساران از سال ۹۳ که افتتاح شده بدون گاز بوده و برق آن‌نیز تک فاز و دارای مشکل است به گونه ای که علمک گاز تا چند متری این پایگاه آمده ولی چند سالی هست که شرکت گاز فقط و فقط به همان علمک بسنده کرده، برق آن نیز تک فاز بوده و از زیر زمین عبور می کند به گونه ای که به دلیل اشتباه سهوی بیل مکانیکی قطع می‌شود.

وقتی ادارات برق و گاز به اورژانس عام‌المنفعه 115 گچساران رحم نمی‌کنند 7

حال پایگاه اورژانس دژسلیمان خود به دنبال یاری مسوولان دولت سیزدهم و بخصوص استاندار است تا با حل مشکل گاز و برق این پایگاه جان دوباره ای به مرکز یاریگر مردم داده و آن را احیاء کنند.

دستگیری ۳ باند حفاران غیر مجاز در گچساران
دنبال کنید

از استاندار تقاضا دارم به حل مشکل گاز و برق پایگاه اورژانس ۱۱۵ دژسلیمان ورود پیدا کرده و آن را برطرف کنند/ صدای ما یاری گران مردم را بشنوید خستگی دوندگی و نامه نگاری چندساله ما را بزدایید

حامد شریفی منش رئیس اورژانس پیش بیمارستانی گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امداد به مردم و نجات جان حادثه دیدگان از وظایف بزرگ و مهمی است که بر عهده اورژانس ۱۱۵ قرار دارد.

وی بیان کرد: متاسفانه بخاطر پاسکاری و کاغذبازی بی‌فایده و بدون نتیجه در پیچ و خم ادارات اینبار خود پایگاه اورژانس ۱۱۵ دژ سلیمان از نفس افتاده است.

وقتی ادارات برق و گاز به اورژانس عام‌المنفعه 115 گچساران رحم نمی‌کنند 8

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی گچساران تصریح کرد: پایگاه اورژانس ۱۱۵ دژ سلیمان این شهرستان از سال ۹۳ که افتتاح شد تا کنون بدون گاز بوده و برق آن نیز تک فاز است که خود این موضوع مشکلاتی را برای این پایگاه به همراه دارد.

شریفی منش عنوان کرد: بعد از کلی دوندگی چند سال در ادارات بنیاد مسکن گچساران، برق، شرکت گاز و منابع طبیعی اعلام کردند که این‌پایگاه در دژ سلیمان جز طرح هادی نیست و نمی توان برای آن گاز کشید و مشکل برق آن(تک فاز بودن) نیز برطرف نخواهد شد.

وقتی ادارات برق و گاز به اورژانس عام‌المنفعه 115 گچساران رحم نمی‌کنند 9

وی گفت: جالب است شرکت توزیع نیروی برق می گوید اگر بخواهیم برای این‌پایگاه پایه بزنیم باید جز طرح هادی باشد و در غیر این صورت با هزینه شخصی خود برای نصب پایه اقدام کنید.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی گچساران خاطرنشان کرد: پایگاه اورژانس ۱۱۵ عام المنفعه بوده و بدون هیچ هزینه ای به مردم خدمات ارائه می کند ما چگونه ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان برای یک‌پایه برق را خودمان پرداخت کنیم؟!.

آخرین اخبار از ورود پساب گاوداری توت نده به رود بشار/چند دستور فوری از بخشدار دنا
دنبال کنید

شریفی منش بیان کرد: واقعا خسته شده ایم از این همه پاسکاری، کاغذبازی و از این اداره به آن اداره رفتیم، در مواقع نیاز خدمات را از ما می خواهند اما حاضر نیستند مشکل ساده که جز امکانات اولیه است را برای یک‌پایگاه اورژانس برطرف کنند.

وی افزود: از مسوولان به خصوص استاندار تقاضا دارم به حل مشکل گاز و برق پایگاه اورژانس ۱۱۵ دژسلیمان ورود پیدا کرده و آن را برطرف کنند، صدای ما یاری گران مردم را بشنوید خستگی دوندگی و نامه نگاری چندساله ما را بزدایید.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi