دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳

مجوز تاسیس بیمارستان شهر جدید مهستان اخذ شد

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس گفت: مجوز تاسیس بیمارستان شهرجدید مهستان از کمیسیون ماده ۲۳ سازمان برنامه و بودجه اخذ شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103577
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

مجوز تاسیس بیمارستان شهر جدید مهستان اخذ شد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی حدادی  اظهار کرد: شهر پر جمعیت و مهاجر پذیر مهستان ( هشتگرد جدید) از بدو تاسیس با فقر بیمارستان و کمبود فضای درمانی مواجه بوده به‌نحوی‌که این شهر فاقد حتی یک تخت بیمارستانی است.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مطالبات مردمی اهالی مهستان همواره تقویت زیرساخت‌ها در این شهر تازه تاسیس بوده و مهم‌ترین آن تقویت بخش درمان است، گفت: اگرچه طرح احداث بیمارستان شهر جدید مهستان ۲ بار در کمیسیون ۲۳ سازمان برنامه و بودجه رد شده بود اما این مهم با جلسات متعددی با معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه‌وبودجه کشور پیگیری شد.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه با اخذ این مجوز جذب اعتبار و اقدام لازم در این زمینه آغاز خواهد شد، تاکید کرد: با توجه به سفر پیش روی رییس‌جمهور در ماه جاری تمام تلاش و اهتمام بر این است که اعتبار و بودجه این بیمارستان به‌عنوان یکی از مصوبات سفر رییس‌جمهور دریافت شود.

حدادی عنوان کرد: تاسیس بیمارستان در شهر جدید مهستان می‌تواند فاصله دریافت خدمات درمانی تا شهر کوهسار، روستاهای بخش چندار و روستاهای بخش مرکزی هشتگرد را کاهش دهد و تاثیرات مثبتی را برای اهالی این مناطق داشته باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi