یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقاد از مدیریت چندگانه در بخش آب و خاک/شهرک عجب‌شیر از شهرک های صنعتی برتر در سطح استان

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی درمجلس شهرک صنعتی عجب‌شیر را ازجمله شهرک های صنعتی برتر در سطح استان خواند که با تامین آب صنعت از مزیت بالایی برای سرمایه گذاری برخوردار می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103559
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

انتقاد از مدیریت چندگانه در بخش آب و خاک/شهرک عجب‌شیر از شهرک های صنعتی برتر در سطح استان

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی علیزاده در بازدید از پروژه بزرگ پایاب سد قلعه چای گفت: تا یک ماه آینده آب تخصیصی صنعت از سد قلعه چای به شهرک صنعتی می رسد.

به گفته نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی ؛پس از اتمام عملیات لوله گذاری به طول ۲۵ کیلومتر تا نقطه اتصال به خط لوله شهرک صنعتی،کار لوله گذاری به طول ۷ کیلومتر بر عهده شرکت شهرک های صنعتی بود که از این میزان نیز ۵ کیلومتر آن انجام شده و تا یک ماه آینده، باقیمانده خط به طول یک کیلومتر و هفتصد متر لوله گذاری خواهد شد تا از این پس شاهد استفاده واحد‌های صنعتی از آب صنعت باشیم. 

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی،شهرک صنعتی عجب‌شیر را ازجمله شهرک های صنعتی برتر در سطح استان خواند که با تامین آب صنعت از مزیت بالایی برای سرمایه گذاری برخوردار است.

بازدید از پروژه ۷۰ هکتاری آبیاری تحت فشار روستای دیزج

علیزاده در بازدید از اراضی آبی تحت فشار در روستای دیزج عجب شیر با تقدیر از عوامل اجرایی در پروژه پایاب قلعه چای گفت: آن چه که در ۷۰ هکتار از اراضی روستای دیزج اجرا شده، یک نمونه موفقی است که در سایر روستاها نیز اجرایی خواهد شد.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس ،به راندمان بالای کشت گندم در این نوع آبیاری اشاره کرد و گفت: افزایش چندبرابری محصول، موجب بهره مندی کشاورزان از درآمد بالا خواهد شد و امیدواریم که این پروژه در فازهای بعدی نیز اجرایی و عملیاتی گردد.

زائران حسینی در کرمانشاه به مرز مراجعه نکنند
دنبال کنید

بدنه کارشناسی ادارات باید مشاوران نمایندگان مجلس باشند

علیزاده با حضور درجهاد کشاورزی مراغه با رییس،معاونان و مدیران این اداره دیدار و گفتگو کرد.در ابتدای این دیدار “خیراندیش” گزارشی از برنامه های این اداره در بخش های مختلف تولیدات کشاورزی ارائه کرد و سپس تنی چنداز مدیران این مجموعه در سخنانی کوتاه پیشنهادات و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس در سخنانی با ابراز خرسندی از دیدار با مدیران جهاد کشاورزی،مطرح کرد: آنچه که امروز نظام تصمیم گیری کشور از آن رنج می برد،وصل نبودن بدنه کارشناسی در رده های پایین تر با بدنه تصمیم‌گیری است.امروز این بدنه کارشناسی در ادارات شهرهااست که از نزدیک در جریان مشکلات و موانع توسعه است و نمایندگان مجلس به عنوان قانونگذاران می بایست با این بدنه کاردان و آگاه ارتباط مستمر داشته باشند.

علیزاده به جلسات مختلف خود با فعالان کشاورزی در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود:در چندین مورد این دیدارها و گفتگوها موجب قانونگذاری و رفع موانع تولید در سراسر کشور شد که یکی از آن ها موضوع رفع موانع تولید در بخش مرغداری و دامداری بود.

وی همچنین به طرح خود برای برق رسانی به خانه باغ ها اشاره کرد و اظهارداشت:حداقل دو مرتبه من این پیشنهاد را در لایحه بودجه های سالیانه مطرح کردم که متاسفانه به دلیل ناآشنایی برخی همکاران در مجلس با این موضوع این پیشنهاد رای نیاورد که این هم به دلیل عدم اتصال بدنه کارشناسی با نمایندگان در سایر شهرها بود.

علیزاده با انتقاد از مدیریت چندگانه در بخش آب و خاک ،مطرح کرد: این مدیریت چندگانه برای یک موضوع واحد به نام کشاورزی باعث به وجود آمدن مدیریت های جزیره ای و پاسخگو نبودن ادارات مختلف برای مشکلات بر زمین مانده شده می شود.

اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا تا پایان ماه جاری/ افزایش سرانه آموزشی محلات جنت آباد
دنبال کنید

شیوه های ناعادلانه اخذ مالیات و توقف تسهیلات بانکی، اصناف را دچار رکود کرده است

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس ،با خاندوزی وزیر اقتصاد در تبریز دیدار و گفتگو کرد.

علیزاده در جلسه مجمع نمایندگان استان در سخنانی شیوه های ناعادلانه اخذ مالیات از اصناف را موجب نگرانی و رکود در بازار دانست و گفت: علاوه بر این ،قفل زدن به منابع بانکی باعث شده است که واحد‌های تولیدی و صنعتی را با مشکلات عدیده در تولید و سرمایه در گردش مواجه کرده است.

گفتنی است،احسان خاندوزی در سفر یک روزه خود به تبریز با مجمع نمایندگان استان دیدار و گفتگو کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi