یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رفع مشکل الحاق اراضی به آیسک پس از گذشت چند دهه/ زمینه‌سازی حضور سرمایه‌گذار برای اشتغال ۱۰۰۰ نفر

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس از رفع مشکل الحاق اراضی به محدوده شهر آیسک بمنظور ساخت مسکن پس از گذشت چند دهه خبرداد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103556
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

رفع مشکل الحاق اراضی به آیسک پس از گذشت چند دهه/ زمینه‌سازی حضور سرمایه‌گذار برای اشتغال ۱۰۰۰ نفر

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت؛مجید نصیرائی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرداری دیهوک با بخشدار دیهوک، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک دیدار کرد.

زمینه‌سازی حضور سرمایه‌گذار برای اشتغال ۱۰۰۰ نفر

در این دیدار مسئولان دیهوک ضمن تقدیر از اقدامات و پیشرفت های انجام شده بویژه تامین زیرساخت برق و حرکت پیشرونده در جاده‌های بخش، مطالبات و پیگیری‌های مورد نیاز را به نماینده منتقل کردند.نصیرایی پس از جلسه با جمعی از مسئولین شهر و بخش دیهوک و بررسی روند پیشرفت کارها در دیهوک به صف نمازگزاران نماز جمعه دیهوک پیوست.

نصیرایی طی تماس‌های تلفنی با مسئولان استانی پیگیر مسائل مطروحه شد.

نصیرایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر حجت‌الاسلام تهرانی‌پور امام جمعه شهر عشق آباد در خصوص روند انجام کارها در سطح منطقه و پیگیری‌ها گفتگو کرد.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با حضور در حوزه علمیه خواهران الزهرا (س) شهرستان طبس ضمن گفتگو با مدیر حوزه به سوالات و دغدغه‌های طلاب پاسخ داد.

بررسی مسائل محوری جهاد کشاورزی 

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره جهاد کشاورزی در خصوص مسائل، دغدغه‌ها و مشکلات حوزه جهاد کشاورزی بحث و رایزنی کرد.

مجید نصیرایی ضمن حضور در شهرداری عشق آباد با شهردار و شورای اسلامی شهر عشق‌آباد و شورای اسلامی بخش دستگردان دیدار کرد و مسائل و مطالبات شهر و بخش مورد پیگیری قرار گرفت.

انجام مذاکرات برای واگذاری استقلال و پریسپولیس به دو بانک غیردولتی
دنبال کنید

در این نشست که حدود سه ساعت به طول انجامید، نماینده مردم درخصوص موارد زیر بطور تلفنی با مدیران کل دستگاه‌های مربوطه رایزنی و بر تسریع برای اجرای آن تاکید کرد.

همچنین؛نماینده مردم شهرستان‌های طبس فردوس بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در حوزه علمیه امام جعفرصادق (ع) شهرستان طبس حاضر شد و ضمن بازدید از حوزه با مدیر، اساتید و طلاب گفتگو کرد.

 تلاش برای حل مشکلات آموزشی رفاهی

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی به دعوت مسئولین مدرسه حضرت فاطمه (س) در جلسه اولیا و مربیان حاضر شد و به اتفاق مسئولین معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان طبس از خوابگاه، کلاس‌ها و امکانات آموزشی این مدرسه بازدید و به منظور مرتفع کردن دغدغه‌های آموزشی رفاهی این مدرسه رایزنی کردند.

الحاق اراضی به آیسک پس از چند دهه
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به آیسک در میدان کوثر مورد استقبال مسئولین شهرستان سرایان و بخش آیسک قرار گرفت.

مشکل الحاق اراضی به محدوده شهر آیسک بمنظور ساخت مسکن پس از گذشت چند دهه با پیگیری جدی نماینده محقق شد. در این دیدار که با حضور کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی صورت گرفت موضوع برای تفکیک اراضی طرح و هماهنگی‌های لازم برای شروع آن انجام گرفت.

در این جلسه‌ی میدانی در خصوص وضعیت راه‌ها و رفع چالش‌های آن نیز گفتگو شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi