دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

چه پروژه جدیدی در کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی می‌شود؟

به گزارش کرونا از کهگیلویه، مدیر سازمان برنامه وبودجه و جمعی از مسئولان استانی از پروژه های اجرایی این شهرستان بازدید به عمل آوردند. جهانگیر شاهینی در بازدید از برخی پروژه های اجرایی در شهرستان کهگیلویه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در راستای اثربخشی اعتبارات و بهره‌مندی مردم از اجرای پروژه های عمرانی را ضرورت و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103496
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

کرونا :

چه پروژه جدیدی در کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی می‌شود؟

به گزارش کرونا از کهگیلویه، مدیر سازمان برنامه وبودجه و جمعی از مسئولان استانی از پروژه های اجرایی این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

جهانگیر شاهینی در بازدید از برخی پروژه های اجرایی در شهرستان کهگیلویه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در راستای اثربخشی اعتبارات و بهره‌مندی مردم از اجرای پروژه های عمرانی را ضرورت و رویکرد اصلی سیاست دولت دانست.

وی با بیان این‌که مطالبه‌گری‌ها باید منطقی و مبتنی بر شاخص‌های توسعه باشد گفت: در شرایط کنونی تعریف پروژه جدید، موجب طولانی شدن پروژه‌های نیمه کاره می‌شود و این موضوع  به معنای بهره‌مند نشدن به موقع مردم از اجرای طرح‌هاست.

وی گفت: تدبیر این است که با مدیریت اعتبارات پروژه‌ها و تکمیل طرح‌های احداثی  زیرساخت‌های ضروری در شهرستان پیاده شود تا دیگر لازم نباشد فردی از این منطقه به دنبال کار و بهبود معیشت به شهر یا استان مجاور مهاجرت کند.

این مقام مسئول با بیان این‌که شرایط کنونی امکان پوشش همه نیازهای شهرستان را نمی‌دهد افزود: اولویت‌های استان در توزیع اعتبارات و اجرای طرح‌ها شامل آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، راه و حمل و نقل و زیرساخت‌های توسعه خدمات تعریف شده است.

شاهینی در خصوص روند اجرای طرح‌های عمرانی در کهگیلویه عنوان کرد: خوشبختانه روند خوبی در افزایش سرعت اجرای پروژه‌ها و هم‌چنین افزایش اعتبارات و تخصیص‌ها در دولت سیزدهم ایجاد شده است، به طور مثال  در مورد پروژه‌های فعال در کهگیلویه پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به طرح آبرسانی حومه غربی دهدشت، پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به آبرسانی به چهار شهر، ۷۵۰ میلیارد ریال به سد کوهبری و مابقی به سد سرپری طی بازه زمانی سه تا پنج ساله تخصیص داده خواهد شد.

جهش در ارائه خدمات شرکت مخابرات نیاز به حمایت جدی دولت و مجلس دارد
دنبال کنید

شاهینی با اشاره به این‌که موضوع تنش آبی مسئله مهم استان است تصریح کرد: اقدامات خوبی در این زمینه در حال شکل‌گیری بوده و اقدامات ‏بودجه‌ای خوبی در به‌ حداقل‌ رساندن تنش‌ها در این زمینه دیده شده است.‏

وی خاطر نشان کرد: توجه ویژه دولت در این خصوص شتاب بخشی به طرح‌های نیمه تمام آبی است که  نیاز است نهادهای متولی با زمان بندی مناسب روند اجرایی طرح های آبی شهرستان را تسریع کنند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi