شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

توزیع بیش از ۲۱ هزار بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه گچساران

سرهنگ ناصر صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: سپاه در تمام صحنه‌ها و سازندگی‌ها در حوزه‌های مختلف حضوری فعال دارد و همیشه یاور و خادم مردم است. وی بیان کرد: در قالب رزمایش مومنانه تاکنون ۲۳ مرحله افزون بر ۲۱ هزار و ۹۸۵ بسته کمک معیشتی توسط سپاه ناحیه این شهرستان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103493
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

کرونا :

توزیع بیش از ۲۱ هزار بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه گچساران

سرهنگ ناصر صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: سپاه در تمام صحنه‌ها و سازندگی‌ها در حوزه‌های مختلف حضوری فعال دارد و همیشه یاور و خادم مردم است.

وی بیان کرد: در قالب رزمایش مومنانه تاکنون ۲۳ مرحله افزون بر ۲۱ هزار و ۹۸۵ بسته کمک معیشتی توسط سپاه ناحیه این شهرستان بین افراد نیازمند توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران تصریح کرد: از این میزان در سالجاری نیز ۹۰۰ بسته کمک معیشتی اعم از برنج، روغن، رب گوجه، شکر و حبوبات توزیع شد.

صالحی با اشاره به اینکه ارزش ریالی بسته‌های معیشتی امسال ۹ میلیارد ریال بوده، عنوان کرد: ارزش ریالی هر کدام از این بسته ها ۱۰ میلیون ریال بوده که توسط گروه جهادی توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز ۲۵۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعم از کیف، دفتر، قلم، مداد رنگی و جامدادی بین دانش آموزان نیازمند و ۱۵ قلم کیت آزمایشگاهی به ارزش ۱ میلیارد ریال به مدارس، توزبع ۶۰ بسته آموزشی،ورزشی و فرهنگی به ارزش ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و امسال نیز ۱۸۰ بسته لوازم التحریربین مدارس کم برخوردار شهری و روستایی گچساران توزیع شد.

صالحی بیان کرد: در سال گذشته نیز افزون بر یک‌هزار و ۸۸۵ بسته معیشتی به ارزش ۸ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال توسط سپاه ناحیه بین افراد نیازمند در گچساران توزیع گردیده است.

از دیگر اقدامات این نهاد در سالجاری می توان به پرداخت بیش از ۵۰۷ میلیارد ریال وام خود اشتغالزایی و معرفی ۲۵۶ نفر متقاضی به بانک اشاره کرد.

سینمای سی سخت افتتاح شد+تصاویر
دنبال کنید

وی افزود: سپاه همواره لبیک‌گویان گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و از جان و دل برای خدمت به ایران اسلامی و مردم تلاش می‌کند.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi