دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کهگیلویه و بویراحمد میزبان همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری

به گزارش کرونا از یاسوج، عبدالله قبادی در نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به اینکه استان ظرفیت‌های متعددی برای صادرات غیرنفتی دارد، گفت: افزایش  صادرات منجر به ایجاد اشتغال بیشتر و بزهکاری کمتر می شود. رئیس اتاق بازرگانی یاسوج افزود: تشکیل تشکل‌های اقتصادی همواره دغدغه اتاق بازرگانی بوده چراکه تشکل‌ها می‌توانند حضور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103472
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

کرونا :

کهگیلویه و بویراحمد میزبان همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری

به گزارش کرونا از یاسوج، عبدالله قبادی در نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به اینکه استان ظرفیت‌های متعددی برای صادرات غیرنفتی دارد، گفت: افزایش  صادرات منجر به ایجاد اشتغال بیشتر و بزهکاری کمتر می شود.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج افزود: تشکیل تشکل‌های اقتصادی همواره دغدغه اتاق بازرگانی بوده چراکه تشکل‌ها می‌توانند حضور موفقی در بازار داشته باشند‌.

وی بیان کرد: تشکل‌هایی که دارای پتانسیل‌ها هستند مثل تشکیل محصولات باغی که توانایی صادرات محصولات باغی و عسل را داشتیم که آن چندان که انتظار می‌رود نتوانستند موفق باشند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۵ واحد آب معدنی گفت: در حوزه آب معدنی و گلخانه هم می‌توانیم دارای تشکل باشیم و اگر انجمن و تشکل آب معدنی تشکیل شود می‌توانیم در اتاق صاحب نماینده باشیم‌.

وی بیان کرد: برای صادرات آب معدنی نباید از بازار عراق غافل شویم، ضمن اینکه عدم تشکیل جلسات کارگروه توسعه صادرات مشکلاتی که ایجاد کرده که انتظار می‌رود مجددا جلسات تشکیل و برای صادرات استان هدف‌گذاری انجام شود.

قبادی عنوان کرد: سند توسعه صادرات علی‌رغم همه جلسات منجر به نتیجه نشد و باید به روز رسانی کنیم که از این بن بست خارج شویم.

این مسوول عنوان کرد: آموزش از دیگر موارد تاکید است که در اتاق واحد آموزش را به صورت مجانی برگزار می‌کنیم و هر هفته برنامه‌های آموزشی داریم که می‌توانند برای مدیران موثر باشند.

قبادی به تلاش اتاق بازرگانی برای افزایش صادرات و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری گفت: در دیدار هیات رئیسه یاسوج با اتاق بازرگانی ایران مجوز همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری را به صورت ملی گرفتیم که با توجه به فرصت ها این همایش می‌تواند موثر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با معاون اول رئیس جمهور دیدار کرد / کلانتری کمبودهای مقابله با آتش سوزی‌ها را گزارش داد / 200 روستای کهگیلویه و بویراحمد با تانکر آبرسانی می‌شوند
دنبال کنید

وی بیان کرد: اطلس فرصت سرمایه‌گذاری را تدوین خواهیم کرد و قرار شده برای هر طرح۱۰ سرمایه توسط اتاق ایران به ما معرفی شوند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi