دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

صادقیانی: تا پایان بازی جنگیدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی کرونا ، هفته هشتم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه، ۸ آذر در شهرهای یزد، گرگان، تهران، سیرجان، رفسنجان، گنبد کاووس و اصفهان پیگیری شد. در یکی از این دیدارها هورسان رامسر به مصاف مس رفسنجان رفت و ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. آرش صادقیانی،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103427
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۴

کرونا :

صادقیانی: تا پایان بازی جنگیدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی کرونا ، هفته هشتم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه، ۸ آذر در شهرهای یزد، گرگان، تهران، سیرجان، رفسنجان، گنبد کاووس و اصفهان پیگیری شد. در یکی از این دیدارها هورسان رامسر به مصاف مس رفسنجان رفت و ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

آرش صادقیانی، سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر در پایان این مسابقه اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید، می‌گویم. تماشاگران بازی خیلی زیبایی را شاهد بودند. به غیر از ست اول که با اختلاف زیاد، نتیجه را واگذار کردیم و اسیر دفاع و سرویس تیم مس رفسنجان شدیم، در چهار ست بعدی شاهد والیبال نزدیکی بودیم. هر دو تیم با تمام  توان‌شان  تلاش کردند و جنگیدند.

وی ادامه داد: خوشحالم که توانستیم این بازی را از آن خود کنیم و در دیدار خارج از خانه با یک تیم خوب، بازی را برگردانیم. بازیکنانمان اتفاق خوبی را رقم زدند و جای تقدیر و تشکر دارد که توانستند در شرایطی که ما ست اول را واگذار  کردیم به بازی برگردند و از نظر روحی تا پایان بازی بجنگند. تیم مس رفسنجان خیلی خوب والیبال بازی می‌کند و این مسابقه جز بازی‌هایی در این فصل بود که خیلی کم اشتباه بازی کردند و در هر  ست سه، چهار اشتباه فردی بیشتر نداشتند که این کار را  برای ما خیلی سخت کرده بود.

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر خاطرنشان کرد: خداراشکر توانستیم با برنامه ای که داشتیم بازیکنان اصلی تیم مس را از کار بیندازیم و در شرایط حساس امتیاز پایانی را به دست آوریم. از داوران بازی تشکر می‌کنم که در یک مسابقه سخت خیلی مسلط سوت زدند و این پیروزی را به مردم خوب رامسر تقدیم می‌کنم. در مسابقه بعدی یک شنبه هفته آینده با طبیعت در رامسر دیدار خواهیم داشت.

مسئولانی که شطرنج‌بازان دهدشت را کیش و مات کردند!
دنبال کنید

همچنین جابر اسماعیل‌پور، قطرپاسور تیم والیبال هورسان رامسر هم عنوان کرد: این برد را به کادر فنی، بازیکنان، مجموعه هورسان و مردم خوب رامسر تبریک عرض می‌کنم که واقعاً حضورشان در رفسنجان خالی بود تا خوشحالی‌مان را با آن‌ها تقسیم کنیم. یکشنبه در رامسر مسابقه داشتیم و مسافتی طولانی را برای پیروزی در این مسابقه  طی کرده بودیم. برای این پیروزی در این مسابقه هم قسم شده بودیم و خیلی تلاش کردیم. تیم رامسر و مس هردو خوب بازی کردند و تیم مس بازیکنان خوبی دارد. مسابقه بعدی ما با تیم طبیعت در رامسر است و متاسفانه در این دو هفته باید چهار بازی انجام دهیم و مسافت‌ها طولانی است. پروازها کم است و باید به بندرعباس برویم و بعد به تهران پرواز کنیم و از تهران راهی رامسر شویم. شرایط بسیار سختی است و باید ریکاوری مناسبی برای مسابقه بعد داشته باشیم.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi