سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

درودگر: نساجی مثل تیم های اسمی 325 میلیاردی و رسمی 700 میلیاردی نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی کرونا ، صادق دورودگر بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل بمبئی سیتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اول بگویم از وقتی تیم ما تحت فشار بود و صحبت‌هایی می‌شد که باید اتفاقاتی در تیم رخ بدهد من در مورد یکسری معدود هواداران صحبت کردم که احساسم این است که آن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103379
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۲۵

کرونا :

درودگر: نساجی مثل تیم های اسمی 325 میلیاردی و رسمی 700 میلیاردی نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی کرونا ، صادق دورودگر بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل بمبئی سیتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اول بگویم از وقتی تیم ما تحت فشار بود و صحبت‌هایی می‌شد که باید اتفاقاتی در تیم رخ بدهد من در مورد یکسری معدود هواداران صحبت کردم که احساسم این است که آن صحبت را نباید می‌کردم و از هواداران خوب نساجی قائمشهر باید عذرخواهی کنم. اصلاً هدف و قصدم اهانت به آنها نبود چون آنها ثابت شده‌اند. آن لحظه شاید باید روی من فشار می‌آمد و آن فشارها به من برمی‌گشت. الان زمان آن است که از آنها پوزش بطلبم. امروز هم بازیکنان جوان ما بازی کردند. آقای رحمتی گفتند که می‌خواهند به جوانان فرصت بدهند. مرصاد سیفی، رضایی و همه بازیکنان ما آنها خودشان را می‌خواهند اثابت کنند آریا برزگر، ترابی؛ اینها دارند خودشان را تنه به تنه بازیکنان بزرگ ما می‌زدند. سرمربی ما در بازی تدارکاتی با پرسپولیس هم به این جوانان میدان داد. فکر می‌کنم که حرکتی که شروع شده در این فصل و فصل بعد تیم را بیمه خواهد کرد.

وی در مورد اینکه برای خریدهای خارجی وسواس داشتید اما هیچکدام از آنها خوب از کار در نیامد، گفت: اینگونه نبوده که بازیکنان خارجی ما خوب از کار در نیامده باشند هر کدام از اینها در تیم‌های خودشان بازیکنان بزرگری بوده‌اند. علا عباس بازیکن ملی بود، آقای ننو در فصل گذشته ۲۳ بازی کرده است ولی شرایطی به وجود می‌آید که بازیکنان خارجی باید در کشورمان آدابته شوند. بازیکنی که در تهران تمرین می‌کند و در شهرستان بازی می‌کند و شرایط روحی و روانی‌اش با ما سازگار نیست ممکن است در برخی مقاطع نتواند به ما کمک کند. البته در لیگ برتر فقط ۹ بازی انجام داده‌ایم و فرصت وجود دارد ننو مقابل پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. اگر این دو خارجی امروز بازی نکردند دلایلی دارد که سرمربی تیم بهتر می‌داند و رحمتی از حضور این خارجی‌ها ناراضی نبوده است. بازی قبل ننو خیلی خوب بازی کرد. هماهنگی بازیکنان خارجی کمی زمان می‌برد. 

سردار رفیعی آتانی: در اغتشاشات اخیر «دشمن» تمام توان خود را برای مقابله با ایران اسلامی به میدان آورد
دنبال کنید

مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد اینکه رحمتی گفته بعد از پایان لیگ قهرمانان شرایط ما بهتر خواهد شد و آیا به این سرمربی فرصت داده می‌شود یا نه، عنوان کرد: قطعاً هیچ اتفاقی نیفتاده است. نکته‌ای که داریم این است که نساجی اولین دوره حضورش در آسیا را تجربه کرده و در این اولین حضور آسیایی لیگ‌مان هم فشرده بوده است. نساجی مثل تیم‌هایی که به طور اسمی ۳۲۵ میلیارد تومان هزینه کرده‌اند اما رسمی ۷۰۰ میلیارد تومانی نیست.

دوردگر در مورد اینکه منظورش کدام تیم است و اسم آن تیم را بگوید، گفت: من اسم هیچ تیمی را نمی‌آورم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه شما ع ضو هیأت رئیسه سازمان لیگ هستید بهتر نیست شفاف صحبت کنید، گفت: سازمان نظارت بر کارگروه بر نظارت قراردادها کارشان را انجام می‌دهند. کمیته تعیین وضعیت، انضباطی و فدراسیون فوتبال هم کارشان را انجام می‌دهند. سازمان بازرسی کارشان را انجام می‌دهند. به طور قطع یقین اطلاعاتی بیرون خواهد آمد. اما آنچه مسلم است شرایط اسمی و رسمی تیم‌ها با همدیگر متفاوت است. این مسئله بر هیچکس پوشیده نیست. حرفی که من می‌زنم بار قانونی دارد. من در مورد خیلی از موضوعات مطمئنم اما باید مستندات قانونی ارائه کنم. من که در این حوزه تجربه دارم نباید اسم هیچ تیمی را بیاورم ولی واقعیت این است که ما به شدت قانون را رعایت کرده‌ایم و به شدت آقای حدادیان از جان برای تیم مایه گذاشته است. آقای حدادیان تجارت بزرگی ندارد که بخواهد هزینه هنگفتی بکند. باید دار و ندارش را فدای این کار بکند که امکانپذیر نیست. 

طرح هرهفته معرفی یک شهید کهگیلویه و بویراحمد: فرمانده شهیدی که مردم روستای دمچنار همچنان منتظرش هستند
دنبال کنید

مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد اینکه چرا نساجی در قائمشهر تمرین نمی‌کند، گفت: می‌دانیم که مردم این را می‌خواهند. آقای حدادیان و رحمتی هم این را می‌خواهند. ما بارها از مسئولان تقاضا کرده‌ایم یک زمین به ما بدهند تا ما آن را آماده کنیم برای تمرینات. امیدوارم این مسئله حل شود. ملوان در حسن‌رود تمرین می‌کند شاید این زمین کیفیت آنچنانی نداشته باشد اما آنها دل‌شان با مردم است. اگر یک باخت بدهند بقال سرکوچه، سوپرمارکتی، لباس‌فروشی همه از بازیکنان سؤال می‌کنند و مورد مؤاخذه قرار می‌گیرند یعنی یک شهر با فوتبال زندگی می‌کند. قائمشهر هیمنطور است مردم با این تیم زندگی می‌کنند و فکر می‌کنم که موفقیت آینده قائمشهر زمانی می‌تواند تضمین شود که در گذشته بوده تمرین و مسابقاتش در آن شهر برگزار شود.

دورودگر در مورد اینکه ظاهراً هواداران با این تیم قهرند گفت: اصلاً اینطور نیست مورد  تحریم قرار نگرفته‌ایم به نظر من. سخت است در این وضعیت و در این سرما به ورزشگاه بیایید و انگیزه هم نباشد به هواداران باید حق بدهیم که اگر بازی حساس بود ورزشگاه پر می‌شد. تعدادی از هواداران محترم ما امروز آمدند و بلیت خریدند خانم‌ها و آقایان. قطعاً از آنها در صفحه باشگاه تقدیر می‌کنیم. جا دارد به آنها تبریک بگویم که اینقدر عاشقانه تیم‌شان را دوست دارند و چون بازی حساس نبود همین تعداد کم به ورزشگاه آمدند و از تیم‌شان حمایت کردند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi