شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

«بسیج» در دفاع و حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ  کوششی دریغ نکرده است

نماینده مردم ساوجبلاغ،نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، پنجم آذر و آغاز هفته بیج را به همه بسیجیان کشور تبریک گفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103367
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

کرونا :

«بسیج» در دفاع و حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ  کوششی دریغ نکرده است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس،در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ومن یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لا یحتسب ومن یتوکل علی الله فهوحسبه.

پنجم آذر یادآور فرمان مهم و اساسی بنیانگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ برای تشکیل سازمان بسیج مستضعفین است.

 بسیج یک تفکر و فرهنگ است ؛نام بسیج و بسیجی که به میان می آید، اخلاص ؛ اخلاق مداری؛ ایثار گری ؛ ولایتمداری ؛جهاد و حماسه ساز، خداباوری و میهن دوستی، مسوولیت پذیری و سازندگی و فداکاری ؛ وفاداری واعتماد به نفس را در ذهن ها جاری می سازد.

بسیج همواره از ابتدای تشکیل با مسوولیت پذیری؛در تمام عرصه ها و میدان حضور یافته و در مقاطع تاریخی مختلف و با ایثار و گذشت در راه سازندگی، سربلندی، عزت، سرافرازی و اقتدار ایران اسلامی، مجاهدت کرده و خوش درخشیده است.

چه در آغازین روزهای استقرار نظام اسلامی،چه ایام دفاع مقدس و چه در هنگام رخدادها و حوادث طبیعی و غیر طبیعی! این بسیج مستضعفین بوده است که در کنار مردم و همراه با مردم قرار گرفته و به معنای واقعی کلمه، حافظ جان، مال و ناموس آنان شده است.و در دفاع و حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ  کوششی دریغ نکرده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یادوخاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عزیز بسیجی، هفته بسیج را محضر ملت شریف ایران، بویژه بسیجیان عزیز و دلاور ؛ ایثارگران ، یادگاران ۸سال دفاع مقدس؛ جانبازان عزیز ؛ آزادگان سرافراز و خانواده محترم شهداء درسطح استان البرز؛ شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد ؛ طالقان وچهارباغ صمیمانه تبریک عرض می نمایم و آرزومندم در سایه حضرت حق و با مجاهدت و همت مضاعف بسیجیان دلاور، مردم عزیز ایران اسلامی در راستای ایجادتمدن نوین اسلامی، آرامش و امنیت قرار گیرند./

کارگاه آموزش پیشگیری از مواد مخدر در مسجد النبی(ص) شهرستان باشت+تصاویر
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi