دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۰هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح های عمرانی در تفرش، آشتیان و فراهان درحال اجرا است

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس گفت: ۱۰هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح های عمرانی در تفرش، آشتیان و فراهان درحال اجرا است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103358
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

کرونا :

۱۰هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح های عمرانی در تفرش، آشتیان و فراهان درحال اجرا است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، ولی‌اله بیاتی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری هایی از سوی دولت برای اجرای طرح های عمرانی انجام شده است اظهار کرد: این طرح‌ها شامل جاده‌های ارتباطی، شبکه مخابراتی و اینترنت، آسفالت راه روستایی، آبرسانی چشمه هفتیان، توسعه دانشگاه تفرش است.

وی با بیان اینکه بیشتر این طرح‌ها زیرساختی هستند ادامه داد: روند عملیات اجرایی برخی از این طرح‌ها، سالهای متمادی تکمیل نشده که در این دولت با تامین اعتبار لازم به مرحله افتتاح نزدیک شده‌اند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در جهاد تبیین گفت: باید نقش تبیین‌گری به درستی برای آحاد مردم انجام شود تا مردم نسبت به حاکمیت، خوش‌بین و مشارکت در انتخابات افزایش یابد.

بیاتی با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمنان در ناامید کردن مردم، افزود: انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون، با دشمنی استکبار و بدخواهان نظام مواجه بوده و اکنون برخی با ایجاد یاس در داخل می‌کوشند، تلاش‌های دولت سیزدهم را کمرنگ جلوه دهند.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف کشور، اقدامات اساسی انجام داده اما در بخش عمرانی و فرهنگی، مجموعه کارهای دولت سیزدهم فوق‌العاده است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به خاطر تحریم و مشکلات معیشتی در تنگنا هستند و این مشکلات اجازه نمی‌دهد تا مردم اقدامات دولت را بیشتر درک کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi