پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایجاد دانشگاه علوم پزشکی از مطالبات مردم بروجرد است

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: پیگیری‌های لازم برای آموزشی کردن بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین راه‌اندازی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان در حال انجام است که امیدواریم با مساعدت‌های مسئولان وزارت بهداشت این مهم محقق شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103349
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

کرونا :

ایجاد دانشگاه علوم پزشکی از مطالبات مردم بروجرد است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، عباس گودرزی  در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این طرح بیمارستانی پس از رفع نواقص و نصب کامل تجهیزات به صورت رسمی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰ کانتینر تجهیزات نیز به بیمارستان تحویل شد، افزود: این پروژه با پیگیری های مستمر و مساعدت سازمان تامین اجتماعی کشور با وجود تمام موانع مالی و مشکلات متعدد تکمیل شده و پس از انجام مراحل قانونی تحویل نهایی و بهره‌برداری خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد ظرفیت بیمارستان قبلی را به سه برابر ارتقاء می‌دهد و تمام استانداردهای درمانی را دارد.

گودرزی تصریح کرد: بیمارستان کوثر یکی از ظرفیت‌های خوب برای درمان کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی و سایر مردم شهرستان بروجرد است.

اضافه کرد: بهره‌برداری از طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد فرصت‌های شغلی خوبی در شهرستان ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: مساحت درمانی بیمارستان کوثر بروجرد از ۶ هزار به بیش از ۲۰ هزار مترمربع با تمام استانداردها افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این مرکز دارای CCU، ICU، NICU، تخت‌های ویژه زایمان، پنج بخش بستری و تخت‌های LDR است.

گودرزی گفت: با راه‌اندازی این طرح مردم بروجرد و بسیاری از مراجعان دیگر شهرها می‌توانند از خدمات این بیمارستان بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: باید فضای خدمات‌رسانی بهداشت و درمان را افزایش دهیم تا با این افزایش خدمات‌رسانی موجب افزایش رضایتمندی مراجعین شویم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: پیگیری‌های لازم برای آموزشی کردن بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین راه‌اندازی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان در حال انجام است که امیدواریم با مساعدت‌های مسئولان وزارت بهداشت این مهم محقق شود.

ضرورت توقف فوری پروژه انتقال آب کارواندر به شهرستان خاش
دنبال کنید

گودرزی اضافه کرد: ایجاد دانشگاه علوم پزشکی شهرستان از مطالبات مردم بروجرد است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi