شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر مطالبه مهم مردم است

نماسنده مردم ملایر در مجلس گفت: راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر مطالبه مهم مردم است که باید تا دهه فجر تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103220
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر مطالبه مهم مردم است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، احد آزادیخواه  در همایش تجلیل از پرستاران در سالن همایش‌های دانشگاه ملی ملایر اظهار کرد: به دنبال اخذ ردیف بودجه برای بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ملایر هستیم که در حال حاضر در ماده ۲۳ کارها در حال انجام است.

وی با اشاره به اهتمام برای پاسخگویی به مطالبات جدی پرستاران و تکمیل این فرآیند، بیان کرد: دولت و مجلس باید دست به دست هم دهند تا کار در حوزه پرستاران به سرانجام برسد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سه سرفصل از دولت‌های گذشته برای ما مانده بود که باید انجام می‌شد، افزود: رتبه‌بندی فرهنگیان یکی از این سرفصل‌ها بود که انجام شد و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان که در برنامه هفتم دیده شد.

 آزادیخواه تعرفه پرستاری را سومین سرفصل مهم در مجلس برشمرد و بیان کرد: هم اکنون زمانش رسیده که تعرفه پرستاری به سرانجام برسد و مجلس این آمادگی را اعلام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اجرای این سرفصل حدود ۷۰ همت اعتبار نیاز دارد، گفت: چنانچه در لایحه دولت آمده باشد، حتما رای آن را از مجلس می‌گیریم و به عنوان مصوبه باید آن را تلقی کنیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب از قشر پرستاران به ویژه در ایام کرونا تجلیل کردند و آنها را جهادگر دانستند، نیاز است بخشی از پرستاران جهادگر در ایام کرونا جذب شوند.

 آزادیخواه یادآور شد: در حوزه جذب برای پرستاران سازمان تامین اجتماعی و معاونت درمان نیز چیزی دیده نشده که در این حوزه نیز باید تدبیر شود و پرستاران بتوانند از این خدمت امتیاز بگیرند.

هزینه های سنگین لباس مدارس و لوازم تحریر بر دوش خانواده های باشتی+تصاویر
دنبال کنید

وی تبدیل وضعیت شرکتی‌ها و بازگشت پست سازمانی بهیار را از دیگر مطالبات پرستاران برشمرد و گفت: با توجه به اینکه پنج نفر از نمایندگان استان در کمیسیون تلفیق مجلس هستند، می‌توان به این حوزه کمک بیشتری کرد.

دبیر اول کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان ملایر در حوزه بهداشت و درمان بر مدار پیشرفت است، ادامه داد: ایجاد ۲ اورژانس مجهز در بیمارستان‌های امام حسین(ع) و مهر نمونه این توسعه است که هر کدام در سطح یک بیمارستان است.

 آزادیخواه کیفی‌بخشی به حوزه بهداشت و درمان با جذب متخصصان و فوق تخصص در رشته‌های مختلف را از دیگر اقدامات برشمرد و اظهار داشت: ملایر ترومای جنوب استان همدان است.

وی اضافه کرد: دانشکده پرستاری ملایر نیز با افزایش رشته‌های جدید و احداث ساختمان جدید در حال رشد و توسعه است و ردیف بودجه دارد و امیدواریم به دانشکده علوم پزشکی ارتقا یابد و مراکز درمانی این شهرستان به مراکز آموزشی درمانی تبدیل شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi