پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایمن‌سازی راه‌های ایرانشهر معطل تخصیص اعتبارات توسط سازمان برنامه‌و‌بودجه مانده است

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس یازدهم، گفت: متاسفانه برغم پیگیری‌های مکرری که برای رفع مشکل راه‌های حوزه انتخابیه انجام دادیم اما همچنان در زمینه ابلاغ تخصیص اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه با مشکل مواجه هستیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103211
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

کرونا :

ایمن‌سازی راه‌های ایرانشهر معطل تخصیص اعتبارات توسط سازمان برنامه‌و‌بودجه مانده است

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به موانع موجود در مسیر رفع مشکلات راه‌های حوزه انتخابیه خود، گفت: متاسفانه برغم پیگیری‌های مکرری که انجام دادیم اما در زمینه ابلاغ تخصیص اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه با مشکل مواجه هستیم وهمچنان در انتظار این ابلاغ هستیم تا بتوانیم اتفاقات خوبی را در حوزه راه‌های اصلی و روستایی حوزه انتخابیه رقم بزنیم.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس، در بیان مشکلاتی که در حوزه بهداشت و درمان دارند، ادامه داد: کمبود پزشک متخصص یکی از مهمترین چالش‌های این منطقه در حوزه بهداشت و درمان است ضمن‌اینکه در مراکز جامع سلامت و برخی بیمارستان‌ها علاوه بر وجود این مشکل با کمبود پرستار و بهیار نیز مواجه هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: لازم است دولت به ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تمهیداتی را برای برون‌رفت از این چالش‌ها در حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اتخاذ کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: نبود سرویس مدارس برای دختران دانش‌آموز دبیرستانی این منطقه از دیگر مشکلاتی است که نیازمند اتخاذ تدبیری اساسی است، از سوی دیگر عدم تناسب بین فضای آموزشی و رشد جمعیت از دیگر مشکلات این منطقه است که باید مسئولان مربوطه در وزارت آموزش و پرورش برای رفع این مشکل نیز گامی موثر بردارند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi