پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

حامی کارآفرینان، برای دستیابی به تحول شگرف هستیم

رییس مجمع نمایندگان استان یزد درمجلس، ضمن اشاره به دغدغه‌ای که در حوزه اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دارند گفت: حامی کارآفرینان برای دست یابی به یک تحول بزرگ در استان هستیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103208
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

کرونا :

حامی کارآفرینان، برای دستیابی به تحول شگرف هستیم

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، محمدصالح جوکار در جمع هیأت اندیشه‌ورز کارآفرینی استان یزد، با حضور استاندار و کارافرینان برتر به تحول جدی و ارتقاء شاخص‌ها در بخش‌های کارآفرینی، تولید و رشد تولید در سطح استان، نسبت به گذشته اشاره و اظهار کرد: هر چند در استان یزد اشتغال ۴۰درصدی برای مهاجرین از استان‌های دیگر ایجاد شده، اما درد اصلی ما فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستند؛ در این سالها اقداماتی در این بخش صورت گرفته؛ ولی به طور کامل حل نشده است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: باید چاره‌اندیشی شود تا مشکل اشتغال متناسب با رشته فارغ التحصیلان دانشگاهی که دارای فکر و ایده‌های جدید و نو هستند، حل شود.

نماینده مردم یزد، اشکذر،بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در هیأت اندیشه‌ورز با حضور کارآفرینان و مسئولان استان، باید در جهت رفع مشکل اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی برنامه‌ریزی شود و راهکارهای جدید ارائه داد؛ یکی این راهکار می‌تواند این باشد که جهادکشاورزی در زمینه ایجاد پارک‌های کشاورزی و فناوری در این حوزه فعالیت کند، یا پارک های فناور در بخش‌های مختلف، با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی و مردمی ایجاد شود لذا هر چه به سمت مردمی کردن اقتصاد و با حمایت کارافرینان حرکت کنیم اثرات بهتری برای ایجاد کسب و کار و اشتغال در پی خواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ظرفیت و سرمایه‌هایی که در برخی از مناطق کشور وجود دارد، به مراتب بیشتر از استان یزد است، ولی علت کندی پیشرفت این مناطق می تواند نبود همت و تلاش باشد و برای به دست آوردن امکانات، منتظر اقدام دولت هستند.

سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در اسدآباد عملکرد ضعیفی داشته است
دنبال کنید

جوکار تاکید کرد: شاخص های استان یزد از بسیاری از استان‌های کشور بالاتر است و دلیل آن هم وجود کارآفرینان و نخبگان یزدی است که جای تقدیر و تشکر از این عزیزان به واسطه تلاش‌ها و خدماتشان جهت پیشرفت استان دارد و حامی کارآفرینان برای دست یابی به یک تحول بزرگ در استان هستیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi