جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دلیل اصلی قطعی مکرر برق در یاسوج اعلام شد

به گزارش کرونا از یاسوج، در بارش‌های هفته گذشته برق در مرکز کهگیلویه وبویراحمد به دفعات مختلف و برای ساعت‌ها قطع شد که قطعی برق انتقاد و گلایه مردم را در پی داشت. آنها به خبرنگار فارس گفتند چرا با وجود برگزاری جلسات ستاد بحران و تأکید بر پایداری آب، برق و گاز اما برای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103181
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۵

کرونا :

دلیل اصلی قطعی مکرر برق در یاسوج اعلام شد

به گزارش کرونا از یاسوج، در بارش‌های هفته گذشته برق در مرکز کهگیلویه وبویراحمد به دفعات مختلف و برای ساعت‌ها قطع شد که قطعی برق انتقاد و گلایه مردم را در پی داشت.

آنها به خبرنگار فارس گفتند چرا با وجود برگزاری جلسات ستاد بحران و تأکید بر پایداری آب، برق و گاز اما برای پایداری برق چاره‌اندیشی نشد و قطعی برق مشکلات زیادی برای آنها ایجاد کرد.

در همین خصوص معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرسوده بودن زیرساخت‌های برق عامل قطعی مکرر برق در مرکز استان بود.

علی‌محمد روستا افزود: زیرساخت‌های برق باید نوسازی و بهسازی شوند تا در بارش‌های برف و باران دچار قطعی نشوند و با کمترین خسارت بارش‌‌ها را پشت سر بگذاریم.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه قطعی مکرر برق در مرکز استان قابل توجیه نیست از مرادی مدیرعامل شرکت برق خواست هر چه زودتر مشکل قطعی برق در مرکز استان را رفع کند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi