شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دولت و مجلس با اصلاح برخی قوانین مشکلات صنعت‌گران را حل خواهند کرد

نایب رییس مجلس شورای اسلامی،گفت: طی گفتگویی که با تولیدکنندگان داشتیم مسائل و موانعی مطرح شد که باعث شده یک سری مشکلات برای آن‌ها ایجاد شود، امیدوارم مجلس شورای اسلامی و دولت سیزدهم دست به دست هم داده تا با اصلاح برخی قوانین این مشکلات را حل کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103136
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

دولت و مجلس با اصلاح برخی قوانین مشکلات صنعت‌گران را حل خواهند کرد

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت،  حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری شب گذشته در حاشیه بازدید از نمایشگاه «مترکس» اظهار کرد: فرصتی شد تا در این نمایشگاه حاضر شوم و از غرفه‌ها بازدید و با تولیدکنندگان گفتگو کردم.

ذوالنوری نمایشگاه

رییس مجمع نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اتفاق خوبی در نمایشگاه «مترکس» رقم خورده و شاهد حضور تولیدکنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه هستیم، از ویژگی‌های حضور صنعتگران در این نمایشگاه این است که می‌توانند در بحث سرمایه‌گذاری در این صنعت مشارکت داشته باشند.

 وی یادآور شد: این مشارکت چشم‌گیر نشان‌دهنده زنده بودن و علاقه صنعت‌گران حوز کفش است، رونق و جایگاه صنعت کفش امروز آبروی خوبی برای قم رقم زده که همین مسئله باعث شده این نمایشگاه به میزبانی قم برگزار شود.

ذوالنوری نمایشگاه

 نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: طی گفتگویی که با تولیدکنندگان داشتم مسائل و موانعی مطرح شد که باعث شده یک سری مشکلات برای آن‌ها ایجاد شود، امیدوارم مجلس شورای اسلامی و دولت سیزدهم دست به دست هم داده تا با اصلاح برخی قوانین این مشکلات را حل کند.

 نایب رییس مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: استان قم ظرفیت بسیار خوبی در حوزه صنعت کفش دارد و درصورتی که توسعه بیشتر آن محقق شود می‌توانیم قم را یکی از مبادی ورود ارز به کشور بدانیم./

پایان پیام 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi