یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

یادواره 30 شهید «جاورده» و خاطره‌ای از رشادت چاروسایی‌ها در عملیات کربلا+تصویر

به گزارش کرونا از چاروسا، با حضور اقشار مردم، مسوولان، خانواده شهدا و نسل جوان یادواره ۳۰ شهید دهستان جاورده چاروسا برگزار شد. در این یادواره برنامه های مختلف از جمله سرود، پخش کلیپ از شهدا و فرزندان شهدا سخنرانی و مداحی و همچنین روایت گری از یادگاران هشت سال اجرا شد. این یادواره از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103088
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۳۹

کرونا :

یادواره 30 شهید «جاورده» و خاطره‌ای از رشادت چاروسایی‌ها در عملیات کربلا+تصویر

به گزارش کرونا از چاروسا، با حضور اقشار مردم، مسوولان، خانواده شهدا و نسل جوان یادواره ۳۰ شهید دهستان جاورده چاروسا برگزار شد.

در این یادواره برنامه های مختلف از جمله سرود، پخش کلیپ از شهدا و فرزندان شهدا سخنرانی و مداحی و همچنین روایت گری از یادگاران هشت سال اجرا شد.

این یادواره از سوی حوزه مقاومت بسیج جاورده، مردم و مسوولان این منطقه برگزار شد.

در این مراسم از بسیجیان دهستان جاورده تجلیل شد.
 

یادواره 30 شهید «جاورده» و خاطره‌ای از رشادت چاروسایی‌ها در عملیات کربلا+تصویر 7

حجت الاسلام حیدرخواه امام  جمعه قلعه رئیسی در این مراسم با بیان اینکه شهدا نماد امنیت و آرامش ما هستند و باید خود را قدردان شهدا و خانواده آنها بدانیم عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدا موجب زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
 

یادواره 30 شهید «جاورده» و خاطره‌ای از رشادت چاروسایی‌ها در عملیات کربلا+تصویر 8

امام جمعه قلعه رئیسی با تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم بیان کرد: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است.
 

یادواره 30 شهید «جاورده» و خاطره‌ای از رشادت چاروسایی‌ها در عملیات کربلا+تصویر 9

وی افزود: امروزه یاد و خاطره شهدا را زنده کردن کمتر از شهادت نیست و برگزاری یادواره ها باعث می شود که رشادت ها و جانفشانی های شهدا برای نسل جدید بازگو شود تا شهدا برای نسلها شناخته شوند.

در ادامه ارشیا رئیس شورای دهستان جاورده در این مراسم با تقدیر از برگزاری این یادواره عنوان کرد: حقیقتا شهدا زنده های جاویدان هستند که لحظه به لحظه زندگی ما را مشاهده می کنند و انتظار آنها از ما این است که راه آنها را با اخلاص ادامه دهیم و از آرمان های انقلاب اسلامی محافظت کنیم.
 

افتتاح سد «کوهبرد» کهگیلویه با حضور وزیر جهاد کشاورزی+ تصاویر
دنبال کنید

یادواره 30 شهید «جاورده» و خاطره‌ای از رشادت چاروسایی‌ها در عملیات کربلا+تصویر 10

ارشیا به مشکلات دهستان جاورده پرداخت و خواستار همکاری بنیاد مسکن و راهداری جهت بازگشایی و اجرای بلوار در ورودی دهستان جاورده شد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه، ضمن گرامیداشت سالروز سوم خرداد گفت: شهدا فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی و ولایت مداری را برای ما به ارمغان آوردند.
 

یادواره 30 شهید «جاورده» و خاطره‌ای از رشادت چاروسایی‌ها در عملیات کربلا+تصویر 11

شریفی افزود: در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر رزمندگان اسلام موفق به آزادسازی بیش از ۵ هزار کیلومتر مربع از سرزمین کشورمان شدند.

حسنعلی داشنی از یادگاران هشت سال دفاع در این مراسم به بیان خاطراتی از شهدا پرداخت.

علی مردان روستا فرمانده هشت سال مقدس در تیپ ۴۸ فتح در این مراسم با بیان اینکه برگزاری این چنین یادواره هایی زنده نگه داشتن هشت سال دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان است تصریح کرد: شهدا نماد قدرت اخلاص و صداقت بودند هر گاه اسمی از مردانگی می‌شود این شهدا هستند که حرف اول را می زنند.

 

 

وی از نقش شهدا و جانبازان و نیروهای اعزامی از چاروسا در جنگ تحمیلی  گفت:  

حقیقتا نیروهای اعزامی از چاروسا با دلاوری های خود نقش زیادی در پیروزی های زمان جنگ  در گردانهایی که فرمانده بودم داشتند و به جرات می گویم اگر بچه های چاروسا در کربلای ۱۰ نبودند شکست می خوردیم و بچه های این منطقه توانمند و با تعصب و شکست ناپذیر بودند و از همین جا به مادران آنها به خاطر پرورش چنین فرزندانی تبریک می گویم.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi