یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیروز قربانی مچ یک استقلالی را در گچساران خیلی راحت خواباند

به گزارش کرونا از گچساران بهترین نتیجه دیدارهای هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در گچساران رقم خورد جایی که یک استقلالی مچ استقلالی دیگر را خیلی راحت خواباند. در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ دسته اول نفت و گاز گچساران و پارس جنوبی جم به مصاف یکدیگر رفتند که عجیب‌ترین نتیجه ممکن در این مسابقه رقم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103004
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

کرونا :

پیروز قربانی مچ یک استقلالی را در گچساران خیلی راحت خواباند

به گزارش کرونا از گچساران بهترین نتیجه دیدارهای هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در گچساران رقم خورد جایی که یک استقلالی مچ استقلالی دیگر را خیلی راحت خواباند.

در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ دسته اول نفت و گاز گچساران و پارس جنوبی جم به مصاف یکدیگر رفتند که عجیب‌ترین نتیجه ممکن در این مسابقه رقم خورد. نتیجه‌ای که به برد ۴ بر صفر نفت و گاز در خانه خود اختصاص داشت.

پیروز قربانی مچ یک استقلالی را در گچساران خیلی راحت خواباند 4

در این بازی کاملا یک طرفه شاگردان پیروز قربانی عملکرد فوق العاده‌ای از ابتدا به نمایش گذاشتند و خیلی زود به گل اول دست یافتند. ایمان غلامی در دقیقه ۳ گل اول را زد و تیمش را پیش انداخت. بازیکنان پارس جنوبی که در شوک دریافت گل اول بودند، چهار دقیقه بعد روی غفلت بار دیگر دروازه خود را توسط امیر محمد منصف باز شده دیدند تا شرایط برای آنها عجیب‌تر دنبال شود.

در ادامه شاگردان امید روانخواه به خودشان آمدند و هجومی‌تر کار کردند اما بازهم روی غافلگیری و یک ضدحمله در دقیقه ۲۲ باز هم توسط امیر محمد منصف دروازه‌شان باز شد تا خیلی زود سه بر صفر عقب بیفتند.

در نیمه دوم طبیعی بود که تیم میزبان برای حفظ پیروزی تلاش کند و در مقابل پارس جنوبی حملات بیشتری روی دروازه نفت و گاز داشته باشد. همین اتفاق افتاد اما سد دفاعی شاگردان قربانی مانع باز شدن دروازه شد تا اینکه در دقیقه ۷۸ روی ضد حمله امید علیپور برای نفت و گاز بار دیگر گلزنی کرد تا تیمش ۴ بر صفر پیش بیفتد و یک برد دلچسب و پرگل را به دست بیاورد.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان برکنار شد
دنبال کنید

پیروز قربانی مچ یک استقلالی را در گچساران خیلی راحت خواباند 5

در این دیدار پارس جنوبی قبل از آنکه گل چهارم را دریافت کند، یک گل وارد دروازه حریف کرد اما این گل از سوی داور به دلیل خطای هند مردود اعلام شد تا اعتراض شدید جمی‌ها را شاهد باشیم.

نکته قابل توجه رقم خوردن سومین باخت متوالی پارس جنوبی با هدایت امید روانخواه آنهم با نتیجه‌ای عجیب و سنگین بود. اتفاقی که شاگردان پیروزی قربانی باعث رقم زدن آن شدند.

نفت و گاز گچساران با این برد ۲۱ امتیازی شد و با صعودی قابل توجه به رده ششم جدول رسید. پارس جنوبی نیز که در ابتدای فصل به عنوان یکی از تیم‌های مدعی صعود روی آن حساب می‌شد، با کسب نتایج ضعیف در هفته‌های گذشته بازهم در جدول سقوط کرد. شاگردان روانخواه با ۱۷ امتیاز اکنون در رده دهم جدول رده بندی قرار گرفته‌اند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi