چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

نمایشگاه توانمندی پایگاه های بسیج محلات هرمزگان افتتاح شد +فیلم

به گزارش کرونا از بندرعباس، اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان امروز در آیین افتتاح نمایشگاه رده های برتر سپاه استان که مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز در آن حضور داشت، به نقش آفرینی مردم در حل مسائل اجتماعی اشاره کرد و افزود: یکی از برکات کار قرارگاه طرح تحول محلات این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102965
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

کرونا :

نمایشگاه توانمندی پایگاه های بسیج محلات هرمزگان افتتاح شد +فیلم

به گزارش کرونا از بندرعباس، اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان امروز در آیین افتتاح نمایشگاه رده های برتر سپاه استان که مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز در آن حضور داشت، به نقش آفرینی مردم در حل مسائل اجتماعی اشاره کرد و افزود: یکی از برکات کار قرارگاه طرح تحول محلات این است که ظرفیت مردم را برای حل موضوعات آن محله بکار گرفته و خود مردم در حل مسائل و موضوعات نقش آفرین هستند و به حمدلله شاهد این حرکت ارزشمند هستیم.

سردار سالاری به حوزه ماموریت های این قرارگاهها در بسیج مساجد به موضوعاتی مانند حوزه کاهش نرخ طلاق، کاهش آسیب های اجتماعی، کاهش اعتیاد اشاره و ادامه داد: در حوزه تقویت حضور مردم در فعالیت های مساجد، فعالیت های ورزشی، اجتماعی، حوزه های عمرانی و سازندگی نقش آفرین هستند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: با همت قرارگاههای محلات بسیج، خانواده های محرومی که خلاء سازندگی و عمرانی دارند، شناسایی و به آنها برای زندگی مناسب تر کمک می کنند. همچنین زمینه هایی مانند ازدواج و تهیه جهیزیه با استفاده از همین ظرفیت مردمی و خیرین و با کمک مسئولین توانسته در دستور کار مستمر قرارگاههای تحول محلات قرار دارد.

فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان تصریح کرد: این نمایشگاه یکی از برکاتش، تبادل تجربیات و انتقال آن به گروههای مرجع اجتماعی دیگر در راستای ایفای جهاد تبیین است که منتج به کادر سازی در استان هرمزگان می شود.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi