جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

گپ و گفت صمیمی امام جمعه باشت با کودکان+تصویر

به گزارش کرونا از باشت به مناسبت هفته بسیج، حجت‌الاسلام امید  گنجه‌ای امام جمعه شهرستان باشت از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  بازدید کرد و از نزدیک با مربیان و اعضا و البته کودکان به گفت‌وگو نشست. در ابتدای این نشست صمیمی ظفری مربی کانون به معرفی کانون و فعالیت‌های آن پرداخت و به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102959
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

کرونا :

گپ و گفت صمیمی امام جمعه باشت با کودکان+تصویر

به گزارش کرونا از باشت به مناسبت هفته بسیج، حجت‌الاسلام امید  گنجه‌ای امام جمعه شهرستان باشت از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  بازدید کرد و از نزدیک با مربیان و اعضا و البته کودکان به گفت‌وگو نشست.

در ابتدای این نشست صمیمی ظفری مربی کانون به معرفی کانون و فعالیت‌های آن پرداخت و به سوالات میهمانان پاسخ داد.

گپ و گفت صمیمی امام جمعه باشت با کودکان+تصویر 6

در ادامه حجت الاسلام گنجه ای از مربیان کانون به خاطر اجرای فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی تقدیر کرد و گفت: مربیان کانون در زمانی که مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل بودند با برگزاری کارگاه های مختلف در فضای مجازی به خوبی عمل کردند.

گپ و گفت صمیمی امام جمعه باشت با کودکان+تصویر 7

وی از هنر قصه گویی به عنوان واسطه تربیتی نام برد و گفت: برای قصه گویی از قصص قرآنی استفاده شود و نکات تربیتی و دینی به بچه ها منتقل شوند.

حجت الاسلام گنجه ای افزود: زندگی شهدا به خصوص شهدای دانش آموز در محوریت برنامه هایی که برای کودکان ونوجوانان برگزار می شوند مد نظر قرار گیرند.

گپ و گفت صمیمی امام جمعه باشت با کودکان+تصویر 8

امام جمعه شهرستان باشت با بیان این نکته که نهادهای فرهنگی در رابطه با اجرای برنامه در مناسبت هایی مانند هفته بسیج و روز دانش آموز، روز مبارزه با استکبار جهانی، روز قدس، دهه فجر و … هماهنگ عمل کنند گفت: تعامل و همکاری های بیشتر آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با کانون پرورش فکری، باعث رشد و شکوفایی بیشتر دانش آموزان خواهد شد.

گپ و گفت صمیمی امام جمعه باشت با کودکان+تصویر 9

در پایان این دیدار، حجت الاسلام گنجه ای امام جمعه شهرستان باشت از کارگاه های مختلف بازدید و با اعضا و البته بچه‌ها به گفت‌وگو نشست.

استفاده از پهباد برای اطفای حریق احتمالی در جنگل های ایلام
دنبال کنید

پایان پیام/

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi