جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص 2 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به شهرداری های ابوالفارس و سلطان آباد

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر دز مجلس گفت: چند دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به شهرداری های ابوالفارس و سلطان آباد اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102890
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

اختصاص 2 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به شهرداری های ابوالفارس و سلطان آباد

ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اختصاص چند دستگاه ماشین آلات به شهرداری های حوزه انتخابیه گفت: با تلاش های انجام شده مجوز اختصاص چند دستگاه سبک و سنگین به شهرداری های حوزه انتخابیه اخذ شد که برخی از این دستگاه ها در گذشته به شهرداری هایی نظیر رودزد تحویل داده شده است.

وی افزود: و در روزهای اخیر نیز ۲ دستگاه کمپرسی سنگین به شهرداری های ابوالفارس و سلطان آباد تحویل داده شده است که در تلاش هستیم امکانات دیگری هم برای شهرداری ها حوزه انتخابیه اخذ کنیم و این قول نیز از سوی سازمان شهرداری های کشور داده شده است.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس عنوان کرد: اختصاص این قبیل دستگاه ها کارهای عمرانی این شهرها را به صورت تصاعدی و قابل توجهی به پیش خواهد برد و امید است با مدیریت صحیح و نگهداری مناسب از این وسایل حفاظت شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا ارائه خدمات به شهروندان حوزه انتخابیه مطلوب شود و امیدواریم که دستگاه های مختلف نهایت همکاری را داشته باشند تا این اتفاق مهم بیفتد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi