چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی موانع و مشکلات واحدهای تولیدی گچساران با حضور بازرس کل استان

به گزارش کرونا از یاسوج، بازرس کل استان به همراه تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان و در راستای بررسی مشکلات و رفع موانع تولید، از شرکت تولیدی بهنوش و مجتمع روغن نباتی گچساران بازدید کرد. در این بازدید سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان از دستگاه‌های نظارتی به خاطر تلاش و حساسیتی که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102884
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

کرونا :

بررسی موانع و مشکلات واحدهای تولیدی گچساران با حضور بازرس کل استان

به گزارش کرونا از یاسوج، بازرس کل استان به همراه تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان و در راستای بررسی مشکلات و رفع موانع تولید، از شرکت تولیدی بهنوش و مجتمع روغن نباتی گچساران بازدید کرد.

در این بازدید سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان از دستگاه‌های نظارتی به خاطر تلاش و حساسیتی که نسبت تولید و عرضه کالای باکیفیت دارند، تشکر کرد و افزود:با بازدیدهای میدانی که صورت می‌گیرد، می‌توان خیلی بهتر و شفاف‌تر مشکلات را دید و این بازدیدهای میدانی، یکی از اصلی‌ترین دستورکارهای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است.

امیرتیمور موسویان با اشاره به ضرورت وجود تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و واحدها، افزود: امروز بعد از بازدید واحد تولیدی بهنوش و مجتمع روغن نباتی گچساران، چالش‌های مرتبط با آنها بررسی و احصاء شد و در جهت رفع موانع پیش روی، تصمیماتی اتخاذ شد.

سرپرست اداره کل صمت ضمن بر شمردن تاثیرات واحدهای صنعتی و تولیدی بر اقتصاد استان گفت:شرکت بهنوش با سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغال بالغ بر ۵۵ نفر و مجتمع روغن نباتی با سرمایه بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان و اشتغال بالغ بر ۶۰ نفر نقش بسزایی بر اقتصاد استان دارد.

این مسئول با بیان اینکه سیاست‌ها به نحوی اعمال شود که منجر به افزایش تولید شود،گفت: اداره کل صمت این آمادگی را دارد تا از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قانونی که سبب کاهش بیکاری و افزایش ثبات در اقتصاد استان شود، حمایت کند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi