یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتبار برای احداث ساختمان مرکز رادیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده و دستور معاون اول رئیس جمهوری اعتبار لازم برای احداث ساختمان مرکز رادیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی آبادان تامین شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102827
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

کرونا :

اختصاص اعتبار برای احداث ساختمان مرکز رادیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

سید محمد مولوی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده و دستور معاون اول رئیس جمهوری اعتبار لازم برای احداث ساختمان مرکز رادیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی آبادان تامین شد.

وی افزود: همچنین با پیگیری های انجام شده مبالغ تعرفه پروانه صید صیادان کل کشور براساس مفاد قانون حفاظت و بهره برداری از منابع آبزی کاهش یافت.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: برای احداث شبکه فاضلاب منازل ۷۰۰ واحدی هم  اقدامات لازم انجام و در حال حاضر نیز عملیات اجرایی آن شروع شده است. همچنین با پیگیری های لازم اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان برای تکمیل مرکز جدید آموزشی و رفاهی فرهنگیان در نظر گرفته شد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: پروژه احداث شبکه آبرسانی به پاسگاه مرزی دریایی نهر ابتر نیز آغاز شد و همچنین با پیگیری های انجام شده بازسازی پل خرپایی نهر طلیب شروع شده است./

پایان پیام 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi