دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز پروژه آسفالت جاده ترانزیت کاشان-بادرود-اردستان

نماینده مردم نطنز، بادرود و بخش قمصر در مجلس، در تشریح اقداماتی که در حوزه راه و شهرسازی حوزه انتخابیه خود انجام داده است به بیان روند اجرای پروژه آسفالت جاده ترانزیت کاشان-بادرود-اردستان پرداخت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102815
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

آغاز پروژه آسفالت جاده ترانزیت کاشان-بادرود-اردستان

رحمت اله فیروزی پوربادی  در گفت‌و‌گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در بیان موضوعاتی که در حوزه انتخابیه خود پیگیری می‌کند با اشاره به اینکه از همان ابتدای ورود به مجلس نیازهای این منطقه را احصاء و اولویت‌بندی کرده بود، گفت: ما در حوزه بهداشت و درمان توانستیم ۲بیمارستان را در حوزه نطنز و بادرود فعال کنیم و ضمن بروزرسانی آنها نسبت به تامین امکانات، تجهیزات، بکارگیری پزشکان متخصص وراه‌اندازی زایشگاه و بخش جراحی در این مراکز درمانی ورود پیدا کردیم.

نماینده مردم نطنز، بادرود و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: یکی دیگر از اقداماتی که در حوزه فرهنگی این منطقه انجام دادیم اخذ مجوز و استفاده از ظرفیت بنیاد برکت، بنیاد علوی و خیرین برای ساخت مدرسه متناسب با نیاز مردم در نطنز، بادرود و قمصر بود.

وی در مورد اقداماتی که در حوزه راه و شهرسازی در این منطقه انجام داده است، تصریح کرد: تعریض راه‌ها و روکش آسفالت در راه‌های مواصلاتی و جاده‌های روستایی و شهری و ایجاد برخی میادین همچون میدان ترگل در ورودی اتوبان اصفهان-نطنز-کاشان به بادرود از دیگر اقداماتی بود که درحوزه راه و شهرسازی این منطقه انجام دادیم. همچنین بهره‌برداری از جاده ترانزیت کاشان-بادرود-اردستان نیز از دیگر موضوعاتی بود که پیگیری کردیم که در شرایط کنونی درمرحله آسفالت‌ریزی قرار دارد و به زودی هم روکش آسفالت آن انجام خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: نصب روشنایی در مسیر عبور و مرور، تلاش برای رفع مشکلات کشاورزان و دامداران، تسهیل روند ارائه تسهیلات بانکی به مردم، تقویت شهرک‌های صنعتی به منظور ایجاد اشتغال، پیگیری طرح تفصیلی و طرح جامع شهری، طرح هادی روستاها، آسفالت و سنگفرش شهرها و روستاها و احداث خانه‌های بهداشت از دیگر اقداماتی بود که دراین مدت انجام دادیم.

تلاش برای راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان شوش
دنبال کنید

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امیدواریم در ادامه با بهتر شدن شرایط دولت و کشور و تخصیص اعتبارات بتوان روند ارائه خدمات مورد نیاز مردم را تسریع کرده تا رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi