جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وضعیت اجرای پروژه‌های راه‌های اصلی حوزه انتخابیه را تشریح کرد

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس، به تشریح روند اجرای پروژه آسفالت جاده‌های نقاط محروم حوزه انتخابیه خود و جاده‌هایی همچون ضرون، گدارگه، هومیان، بخش کوهنانی، بخش طرهان، زانوگه، چغابل تا سوری و کوهدشت به خرم‌آباد پرداخت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102803
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

کرونا :

وضعیت اجرای پروژه‌های راه‌های اصلی حوزه انتخابیه را تشریح کرد

محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در بیان اقداماتی که درخصوص حوزه عمران و آبادانی حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: آخرین اقداماتی  که در این حوزه انجام دادیم در زمینه جاده‌سازی به ویژه برای راه‌های روستایی بود چراکه این منطقه دارای بیشترین میزان جاده روستایی است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پروژه آسفالت جاده‌های روستایی که در این منطقه پیگیری و انجام شده است، ادامه داد: آسفالت جاده ضرون در کوهدشت شمالی به اتمام رسیده است که دورترین نقطه در این منطقه بوده است و مردم در ۴۰ سال گذشته با مشکلاتی در زمینه تردد در این مسیرمواجه بودند اما هم‌اکنون می‌توانند در مدت کوتاهی به شهر برسند.

وی تصریح کرد: پروژه آسفالت جاده گدارگه در حال انجام بوده و تنها چند کیلومتر محدود از آن تا اتمام این پروژه باقی مانده است، همچنین آسفالت جاده هومیان در کوهدشت شمالی در حال انجام است و قرار شد به زودی اجرای پروژه آسفالت بخش کوهنانی در غرب شهرستان کوهدشت که محرومترین نقطه این منطقه بوده نیز برای ۱۴ کیلومتری که قول دادند آغاز شود تا مشکل مردم در خصوص دسترسی حل شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در بخش طرهان قرار است روکش آسفالت انجام شود و در حال پیگیری هستیم تا پروژه بهسازی راه سیاه پله که به ایلام وصل می‌شود هم تکمیل شود.

وی در رابطه با وضعیت اجرای پروژه‌های راه‌های اصلی این منطقه، افزود: هم‌اکنون کوهدشت به زانوگه ۱۸کیلومتر راه است که تنها چند کیلومتر از آن آسفالت شده بود و برای تکمیل آن نیز پیمانکار کار را آغاز کرده است و قطعا اتمام این پروژه خدمت بزرگی به مردم این منطقه خواهد بود.

کلنگ زنی خانه ادبیات مرودشت/ آبرسانی به چندین روستای حوزه انتخابیه
دنبال کنید

مبلغی بیان کرد: در مورد پروژه راه کوهدشت به خرم‌آباد فقط باریانت چنار باقیمانده است و از ۱۷ پل شاید حدود ۱۴ پل ساخته شده و چند تا باقی مانده است که این پروژه نیز در حال تکمیل است.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در مسیر رومشکان بنا شد طبق آنچه با وزیر محترم راه و شهرسازی مذاکره شد و دستور دادند یک روکش آسفالت حداقل از چغابل تا سوری برای این جاده انجام شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi