چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

سدپلرود سال آینده آبگیری می‌شود

نماینده مردم املش و رودسر در مجلس، با بیان اینکه اعتبارات خوبی به سدپلرود تخصیص پیداکرده است تاکید کرد که این پروژه ملی است که پیمانکار آن را با قدرت به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی رسانده است و سال آینده نیز به مرحله آبگیری خواهد رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102800
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

سدپلرود سال آینده آبگیری می‌شود

محمدصفری ملک میان در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، با اشاره به اقداماتی که در جهت رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: در سرکشی اخیر به حوزه انتخابیه آقای رحیمی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بازدید از روند تکمیل پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان اعم از طرح توسعه بیمارستان املش، تکمیل درمان بستر چابکسر و تجهیز بیمارستان رودسر و تامین اعتبارات لازم برای آنها در این منطقه حضور پیدا کرد.

نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: همچنین آقای مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به دنبال پیگیری که برای روکش آسفالت راه ها داشتیم در این منطقه حضور پیدا کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال گذشته ۱۱ پروژه به بهره‌برداری رسید، امسال نیز حدود ۱۸ پروژه داریم و سفر آقای مقبلی کمک کرد تا بتوانیم حدود ۳۱ کیلومتر دیگر را نیز تامین اعتبار و مجوز برگزاری مناقصه را هم دریافت کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: تصفیه‌خانه دو شهرستان املش و رودسر با اعتباراتی که تزریق شد به مرحله بهره‌برداری رسید اما هنوز افتتاح نشده است که از نیازمندی‌های شدید این منطقه محسوب می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مساله مهم دیگر تخصیص اعتبارات خوبی به سدپلرود بود که یک پروژه ملی است و پیمانکار با تمام قدرت، آن را به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی رسانده است و سال آینده نیز به مرحله آبگیری خواهد رسید./

بیش از ۲۰۰ واحد صنعتی استان گلستان غیر فعال است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi