سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز به کار عملیات اجرایی باند دوم محور مواصلاتی فیروزآباد – جم به طول ۳۴کیلومتر

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس شورای اسلامی از آغاز به کار عملیات اجرایی باند دوم محور مواصلاتی فیروزآباد – جم به طول ۳۴کیلومتر خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102797
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

آغاز به کار عملیات اجرایی باند دوم محور مواصلاتی فیروزآباد – جم به طول ۳۴کیلومتر

محمد‌مهدی فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت    با بیان اینکه احداث باند دوم محور فیروزآباد – جم از مطالبات جدی و نیازهای استراتژیک جنوب کشور و به عنوان بخشی از کریدور شمال به جنوب محسوب می‌شود، عنوان کرد: در رأس پیگیری‌های کلان نماینده مردم و مسئولان استان فارس و بوشهر قرار داشته است.

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس شورای اسلامی افزود: عملیات اجرایی باند دوم محور مواصلاتی فیروزآباد – جم قطعه دوم به طول ۳۴ کیلومتر آغاز شد. اجرای چنین پروژه های بزرگی از محل بودجه های شهرستانی امکان پذیر نیست و نیاز به پیگیری هماهنگی و مطالبه گری در سطح وزارت خانه و ملی داشت.

وی با برشمردن پروژه های شاخص راهداری شهرستان شامل تعریض جاده میمند در سه قطعه، باند دوم محور کوار – فیروزآباد از دوراهی میمند تا دوراهی آتشکده با ۶ تونل از پیچیده ترین پروژه های احداث راه در کشور و خروجی میدان شهید غلامی تا پل دهبرم با مشارکت بخش خصوصی و همزمان چندین راه روستایی در حال بهسازی از موارد پیگیری شده است که در به نتیجه رسیدن این پروژه ها مثمرثمر بوده است.

فروردین  ابراز امیدواری کرد: با اتمام باند دوم محور جم – فیروزآباد شاهد افزایش امنیت و کاهش آمار تصادف ها در این محور پر تردد و کاهش فشار مضاعف به حوزه های خدمات رسان از جمله شبکه‌ی بهداشت و درمان، هلال احمر، راهداری و راهنمایی و رانندگی خواهیم بود که هم اکنون چند برابر ظرفیت به این محور خدمات می دهند.

ساختمان دادگستری شهرستان باشت در شان مردم شهرستان نیست/ امنیت در همه بستر ها مهم است!
دنبال کنید

عضو مجمع نمایندگان استان فارس اضافه کرد: محور فیروزآباد – جم بطول ۱۶۸ کیلومتر تاکنون عملیات اجرایی قطعات ۱و۴ به طول ۳۹ کیلومتر به اتمام رسیده و در دست بهره‌برداری می باشد. ضمنا قطعه ۳ آن بطول ۹۶ کیلومتر در دست مطالعه بوده که در آینده نزدیک پس از تکمیل مطالعات برای انتخاب پیمانکار اقدام خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi