یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر حل مشکلات و ساماندهی گنبد سلطانیه هستیم

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: گنبد سلطانیه یک گنج برای استان زنجان است که متاسفانه از آن به خوبی مراقبت نمی‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102794
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

پیگیر حل مشکلات و ساماندهی گنبد سلطانیه هستیم

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حسن شجاعی علی آبادی  با بیان اینکه خدماتی که نظام اسلامی پس از انقلاب در کشورمان انجام داده بی‌نظیر است، اظهار کرد: گاهی شاهد کوتاهی در بعضی موضوعات هستیم که در برابر این کوتاهی‌ها هیچ توجیهی پذیرفته نیست؛ از جمله آنها می‌توان به پروژه فاضلاب ابهر، بیمارستان خرم‌دره و ارگ تاریخی سلطانیه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه شرایطی که ارگ و محوطه گنبد دارد مایه تاسف است، ادامه داد: گنبد سلطانیه یک گنج برای استان زنجان است که متاسفانه از آن به خوبی مراقبت نمی‌شود.

این مسئول با توضیح اینکه با توجه به حساسیت موضوع از ابتدا پیگیر حل مشکلات و ساماندهی گنبد هستیم، اضافه کرد: در همین راستا طرحی برای ارگ گنبد تاریخی سلطانیه آماده شد که اجرای این طرح در دورتا دور گنبد انجام می‌شود و در حال حاضر نیز در یک ضلع، اجرای آن آغاز شده است‌.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که برآورد اجرای این طرح ۱۰۰ میلیارد تومان بود که با پیگیری‌های انجام شده با اصل بودجه موافقت شد، ادامه داد: سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان از از این بودجه را تخصیص دادند و مابقی نیز فاز به فاز جذب و تخصیص خواهد یافت تا محوطه ارگ در شان بازدیدکنندگان ساماندهی شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi