دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیش‌بینی اوج بارش‌ها در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، علی کرمی در نشست اضطراری مدیریت بحران از ورود سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: هواشناسی روز گذشته هشدار سطح نارنجی برای استان کهگیلویه وبویراحمد صادر کرد اما امروز برای استان و سایر استان‌های همجوار هشدار سطح قرمز صادر کرد. مدیرکل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد افزود: منتظر این سامانه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102776
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

کرونا :

پیش‌بینی اوج بارش‌ها در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، علی کرمی در نشست اضطراری مدیریت بحران از ورود سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: هواشناسی روز گذشته هشدار سطح نارنجی برای استان کهگیلویه وبویراحمد صادر کرد اما امروز برای استان و سایر استان‌های همجوار هشدار سطح قرمز صادر کرد.

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد افزود: منتظر این سامانه بارشی در اوایل امشب باشیم، اما با بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اوج بارش‌ها از بعدازظهر روز دوشنبه تا بامدا‌د سه‌شنبه است.

وی بیان کرد: با ورود سامانه بارشی برخی از نقاط استان خصوصا نقاط گرمسیری از جمله لیکک، لنده، سرآسیاب یوسفی، موشمی زیلایی، دیشموک، چرام و دهدشت در وضعیت هشدار سطح قرمز هواشناسی قرار گرفتند و اوج بارش‌ها در این مناطق پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: برای مناطق سردسیری علاوه بر باران، بارش برف در نقاط مرتفع و گردنه‌های برف‌گیر دور از انتظار نیست و دستگاه‌ها در آماده باش کامل باشند .

رئیس پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد هم از اختلال در تردد جاده‌ای با بارش باران و برف در استان خبر داد و گفت: احتمال در تصادفات با توجه به وضعیت جاده‌ها و محورهای استان وجود دارد.

سرهنگ حسن دانایار بیان کرد: در بارش های گذشته ۵۰ فقره تصادف از جمله واژگونی را داشتیم، لذا توصیه می کنیم رانندگان توصیه های پلیس را جدی بگیرند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi