یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

معلمان قادر به حل ریشه‌ای مشکلات جامعه هستند

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: معلمان جزو اقشاری هستند که باوجود همه دغدغه‌ها قادر به حل بسیاری از مشکلات و آسیب‌های جامعه هستند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102731
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

کرونا :

معلمان قادر به حل ریشه‌ای مشکلات جامعه هستند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، مصطفی طاهری در همایش یک‌هزار نفری نومعلمان و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، با بیان اینکه معلمان جزو اقشاری هستند که با حل بسیاری از دغدغه‌ها و مشکلات جامعه، تاثیرگذاری خود را در همه عرصه‌ها نشان داده‌اند، اظهار کرد: همین جایگاه وتاثیرگذاری باعث شده است تا این قشر از جایگاه ارزنده‌ای در کشور برخوردار باشند.

وی با اشاره به اینکه آینده دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان این کشور توسط معلمان دلسوز ساخته می‌شود، گفت: همین دلسوزی یکی از ویژگی‌هایی است که معتقدیم معلمان باید از ابتدا تا انتها سرلوحه رویکرد آموزشی و تربیتی خود قرار دهند؛ چرا که به واسطه همین دلسوزی است که آینده نسل آینده ساخته خواهد شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هیچ‌گاه نباید به دنبال حل مقطعی مشکلات باشیم، بلکه حل ریشه‌ای مشکلات باید سرلوحه کارهای‌مان قرار گیرد، ادامه داد: شغل معلمی با هیچ حرفه دیگری قابل قیاس نیست، چون در معلمی به موضوع مهمی چون انسان‌سازی پراخته شده و این ویژگی جایگزین هیچ ویژگی نخواهد شد.

طاهری با بیان اینکه معلم خوب دارای ویژگی‌های بارزی است اما مهم‌ترین ویژگی آن دلسوز بودن است، تصریح کرد: بی‌تردید وقتی صحبت از این صفات بارز به میان می‌آید، آنگاه می‌توان به جرأت اظهار کرد که معلمی از جایگاه بسیار ارزشمندی در جامعه برخوردار است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi