شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رفع مشکل فاضلاب فسا درگروی تامین منابع مالی از طریق بانک توسعه اسلامی است

نماینده مردم فسا در مجلس، رفع مشکل فاضلاب شهری حوزه انتخابیه خود را از طریق تامین منابع مالی توسط بانک توسعه اسلامی امکانپذیر دانست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102722
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

کرونا :

رفع مشکل فاضلاب فسا درگروی تامین منابع مالی از طریق بانک توسعه اسلامی است

حجت اله فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح جزییات پیگیری‌هایی که در جهت رفع مشکل فاضلاب شهری فسا داشته است، گفت: وضعیت فاضلاب شهری شهرستان فسا از جمله موضوعاتی است که در حال پیگیری آن هستیم چراکه منابع لازم برای اجرای این پروژه باید از طریق بانک توسعه اسلامی تامین شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی دیگر از مهمترین موضوعاتی که کمک بزرگی هم به شهرداری‌ها و هم دهیاری‌ها خواهد بود تامین قیررایگان است که مجلس در ماه‌های گذشته تلاش زیادی در این زمینه داشت درحالی که دولت با این موضوع چندان موافق نبود اما مصوبات مجلس نهایی شد.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: هم‌اکنون منتظریم کار اجرایی آن در دولت انجام شود و قیر رایگان در اختیار شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، بنیاد مسکن، بسیج سازندگی و سازمان راهداری کل کشور قرار گیرد تا بسیاری از پروژه‌ها فعال شوند آن هم در شرایطی که هنوز فرصت برای آسفالت جاده‌ها و اجرای برخی پروژه‌ها وجود دارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi