شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دولت اتصال چهارمحال و بختیاری به خط راه آهن را مورد نظر قرار دهد

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: بزرگترین زیرساخت و نیاز چهارمحال و بختیاری پس از تامین آب شرب پایدار مساله راه‌آهن است که انتظار می‌رود  تصمیم‌های خوبی در خصوص اتصال این استان به خط ریلی گرفته شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102719
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

کرونا :

دولت اتصال چهارمحال و بختیاری به خط راه آهن را مورد نظر قرار دهد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، امیرقلی جعفری بروجنی اظهار کرد: بهره‌برداری و به ثمرنشستن طرح‌های آبرسانی مهم استان در دور دوم سفر استانی دولت به چهارمحال و بختیاری که برخی از آن‌ها قدمتی ۱۲ ساله دارند اقدامی شاخص و ارزشمند است.

وی از صبوری مردم چهارمحال و بختیاری، همدلی مجمع نمایندگان و همت و اراده دولتمردان دولت سیزدهم برای تحقق این مطالبه به حق مردم قدردانی کرد.

جعفری اضافه کرد: بزرگترین زیرساخت و نیاز چهارمحال و بختیاری پس از تامین آب شرب پایدار مساله راه‌آهن است که انتظار می‌رود تصمیم‌های خوبی در خصوص اتصال این استان به خط ریلی گرفته شود.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: تعیین تکلیف پتروشیمی بروجن پس از ۱۵ سال از دیگر انتظارات و مطالبات مردم این شهرستان از دولت است.

وی همچنین عملیاتی کردن سد آقبلاغ از جمله مصوبه‌های دور نخست سفراستانی دولت به چهارمحال و بختیاری را از دیگر مطالبه‌های مردمی عنوان کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi