سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجلس و دولت حل مشکلات پرستاران را با جدیت دنبال کنند

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت و مجلس باید قدردان زحمات شبانه‌روزی جامعه پرستاری باشند و بخشی از تلاش‌های شبانه‌روزی و زحمات این بخش از جامعه سلامت را با پرداخت به‌موقع کارانه‌ها و اضافه‌کاری آنان جبران کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102692
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

مجلس و دولت حل مشکلات پرستاران را با جدیت دنبال کنند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری  نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت روز پرستار در حرم حضرت معصومه(س) گفت: پرستاران بار سنگین غم و رنج سختی‌های بیماران خود را بر دوش دارند و تمامی حالات پر نوسان بیمار روی پرستار تأثیرگذار است.

ذوالنوری روز پرستار

نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی به مشکلات جامعه پرستاری اشاره و تصریح کرد: مجلس و دولت وظیفه رفع مشکلات این قشر از جامعه سلامت را دارند که از جمله این مشکلات می‌توان به عدم پرداخت به‌موقع کارانه و تعرفه‌های پرستاران، پایین بودن مبلغ اضافه‌کاری و اضافه‌کاری‌های اجباری اشاره کرد.

وی افزود: مسائلی چون کمبود امکانات، فراوانی مشکلات، بار سنگین رسیدگی به بیماران وظایف پرستاران را سنگین‌تر کرده و حتی در بسیاری از موارد پرستاران هستند که در اوقات شبانه‌روز به‌ویژه شیفت‌های شب و مواقعی که کمبود پزشک داریم این کمبود را جبران می‌کنند.

ذوالنوری روز پرستار

حجت‌الاسلام ذوالنوری با اشاره به پرداخت نشدن معوقات کارکنان ازجمله معوقات پرستاران طی چند ماه گذشته تاکید کرد: باید مجلس به‌عنوان وکیل مردم و خادم ملت، برای حل مشکلات جامعه پرستاری نهایت تلاش خود را انجام دهد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید دستورالعمل تعرفه گذاری خدمات پرستاران در برنامه هفتم توسعه جزء برنامه‌های اصلی قرار گیرد، یادآور شد: با همدلی و همراهی یکدیگر مسائل و مشکلات جامعه پرستاری را در دولت و مجلس در سطوح مختلف حل کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi