چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

امضاهای طلایی و انحصاری در صمت کهگیلویه و بویراحمد حذف شوند

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار مدیرکل صمت کهگیلویه وبویراحمد با بیان این‌که در استان ما از کلمه توسعه زیاد استفاده می‌کنند اظهار کرد: اما توسعه علمی در استان وجود ندارد، بلکه توسعه‌ها مقطعی و سیاسی هستند و توجه کافی نمی‌شود. امام جمعه کهگیلویه افزود: برای توسعه اقتصادی استان باید نقشه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102653
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۱

کرونا :

امضاهای طلایی و انحصاری در صمت کهگیلویه و بویراحمد حذف شوند

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار مدیرکل صمت کهگیلویه وبویراحمد با بیان این‌که در استان ما از کلمه توسعه زیاد استفاده می‌کنند اظهار کرد: اما توسعه علمی در استان وجود ندارد، بلکه توسعه‌ها مقطعی و سیاسی هستند و توجه کافی نمی‌شود.

امام جمعه کهگیلویه افزود: برای توسعه اقتصادی استان باید نقشه جامع و بلند داشت و برای توسعه علمی باید از ظرفیت کارشناسان فن استفاده شود و به کلام اکتفا نشود.

وی با بیان این‌که در این مسیر باید نقشه راه داشته باشیم گفت: متاسفانه فرهنگ کار و برنامه توسعه و استفاده از صنایع و معادن در استان وجود ندارد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: از معادن استان استفاده کافی نمی‌شود، در کهگیلویه بزرگ سال‌هاست شعارهای قشنگی داده می‌شود اما عملا کاری صورت نمی‌گیرد، اگر این معادن در استان‌ دیگری بود قادر بود بخش اعظمی از کشور ۴۰ میلیونی را اداره کند.

امام جمعه کهگیلویه گفت: معدن فعال تخصصی در استان نداریم.

وی خواستار حذف امضاهای طلایی و انحصاری شد و بیان کرد: استان نباید در اختیار و انحصار چندین نفر محدود باشد، اداره صمت باید برای تولید پشتوانه قوی باشد و به جای مچ‌گیری دستگیری کند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: به سمت فرهنگ کار پیش روید. تولیدکنندگان بی‌پناه را حمایت کنید چرا که همین افراد دلسوز انقلاب هستند.

امام جمعه کهگیلویه با بیان این‌که کسانی در این استان تسهیلات گرفتند و در سعادت آباد تهران خانه خریدند گفت: ببینید وضعیت شهرک‌های صنعتی ما چگونه است! ما مانع توسعه نیستیم اما عدم نظارت صحیح و دقیق باعث شده تولید کننده تسهیلات را ببرد و در دیگر استان‌ها سرمایه‌گذاری کند.

تعطیلی چهارشنبه و پنج‌شنبه در استان فارس همزمان با سراسر کشور
دنبال کنید

وی عنوان کرد: صمت باید پناهی برای تولیدکننده باشد، در تخلفات با دانه‌درشت‌ها تعارف نکنید، دخالت و نفوذ سیاسیون در برخورد با دانه‌درشت‌ها یک آفت‌ در صمت استان است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خاطرنشان کرد: صنعت نباید سیاسی شود، صنعت را باید دست اهل علم سپرد، هر جایی کار را از متخصص گرفتید و به سیاسیون دادید ذبح صنعت را در پیش خواهید داشت.

وی بیان کرد: نهاد نماز جمعه آماده کمک با صمت در هر زمینه‌ای را دارد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi